معاون فرماندار هرسین مطرح کرد:

اشتباه محاسباتی دشمنان در جریان راه‌اندازی امپراتوری دروغ

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31614|16:20 - 1402/09/14
نسخه چاپی
اشتباه محاسباتی دشمنان در جریان راه‌اندازی امپراتوری دروغ
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار هرسین گفت: مهمترین علت شکست فتنه سال گذشته را شاید بتوان شکست توهم بزرگی دانست که جبهه معاند از آن به نام فروپاشی نظام نام می‌برد و فکر می‌کرد برای این فروپاشی نیاز به یک جرقه است.

مصطفی احمدی‌وجد در گفتگو با خبرنگاردیوانگاهاظهار داشت: در شهریورماه سال گذشته شاهد راه‌اندازی فتنه‌ای با محوریت موضوعات فرهنگی و اجتماعی و جریان‌سازی آن در فضای مجازی بودیم که در این فتنه از آخرین شیوه‌های جنگ ترکیبی استفاده شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار هرسین گفت: امروز پس از گذشت یکسال از آن وقایع شاید بتوان این فتنه را مادر فتنه‌های ۴۰ سال گذشته لقب داد، این فتنه توسط محور آمریکایی، عبری و عربی طراحی شده بود و در همان ابتدای کار هم نهادهای امنیتی گستردگی و پیچیدگی فتنه را برملا کردند.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین علت شکست فتنه سال گذشته را شاید بتوان شکست توهم بزرگی دانست که جبهه معاند از آن به نام فروپاشی نظام نام می‌برد و فکر می‌کرد برای این فروپاشی نیاز به یک جرقه است.

احمدی‌وجد گفت: حضور پررنگ مردم در صحنه باز هم نقشه فتنه‌گران را خنثی کرد و شهادت و ریخته شدن خون جوانانی همچون آرمان علیوردی و روح‌الله عجمیان‌ها و شهادت نیروهای خدوم انتظامی ماهیت مخالفان و معاندان را آشکار کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار هرسین افزود: در سالگرد این حوادث تلخ هر چند عوامل فتنه‌گر داخلی و خارجی باز هم با جریان‌سازی و تبلیغات رسانه‌ای درصدد ایجاد ناامنی و کشاندن مردم به صحنه اغتشاشات بودند ولی شاهد بی‌اعتنایی مردم به اقدامات و فراخوان فتنه‌گران بودند که این نشان از بصیرت بالای مردم داشت.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم علل شکست فتنه‌گران در سالگرد اغتشاشات را بیان کنیم شاید بتوان گفت که اولین علت شکست دشمن نقش محوری و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری در خنثی‌سازی این جنگ شناختی، عدم همراهی مردم با فتنه‌گردان و تلاش مجاهدانه و شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) است که با مجاهدت خود نگذاشتند دشمن به اهداف خود برسد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد