حجت الاسلام احمدی:

با مدیران ضعیف از موضع نظارت وارد می‌شویم/مدیر موفق تهدید را به فرصت تبدیل می‌کند

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31732|12:25 - 1403/02/06
نسخه چاپی
با مدیران ضعیف از موضع نظارت وارد می‌شویم/مدیر موفق تهدید را به فرصت تبدیل می‌کند
نماینده منتخب شهرستان های هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی با مدیران شهرستان هرسین گفت: اگر اشراف وجود داشته باشد هم می توان فرصت ها را شناخت هم تهدید ها را و هم به عنوان یک مدیر موفق تهدید ها را فرصت تبدیل کرد.

به گزارش دیوانگاه ،شورای اداری شهرستان هرسین با حضور حجت‌ الاسلام احمدی نماينده محترم و منتخب مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان هرسین در حال اجرا است.

 

هم اندیشی در راستای تحقق شعار سال و بررسی مشکلات حوزه های مختلف شهرستان هرسین از مهترین موضوعات این جلسه است.

 

در این جلسه مسئولین ادارات به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در حوزه های مختلف پرداختند.

 

تخصیص اعتبارات ، کمبود تجهیزات و امکانات بویژه در حوزه ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز ادارات و تخصیص حق مناطق جنگی از مهمترین موارد مطرح شده توسط مسئولین بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین وحید احمدی نماینده منتخب شهرستان های هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان هرسین ضمن تشکر از اظهارات و نظرات حاضرین در جلسه در خصوص مشکلات و ظرفیت های موجود در شهرستان هرسین اظهار داشت: در خصوص سخنان و اظهارات دوستان انتظارات چیز دیگری بود ولی به نوعی صحبت ها به سمت تقاضا، تامین بودجه و بیان مشکلات رفت.

 

منتخب مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی افزود: البته طرح این موضوعات اشکالی ندارد ولی نتیجه ای که می‌شود از این مباحث گرفت این است که اگر اتفاقی نیفتاده و کاری انجام نشده است دلیل آن نبود نیرو و بودجه است، مدیر مشخصه ای دارد ما باید این موضوع را مطرح کنیم با خودمان که وقتی مسئولیتی را بر عهده می گیریم باید اشراف کاملی در آن حوزه داشته باشیم، اگر اشراف وجود داشته باشد هم می توان فرصت ها را شناخت هم تهدید ها را و هم به عنوان یک مدیر موفق تهدید ها را فرصت تبدیل کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: اینکه بودجه باشد و امکانات و نیرو هم باشد آنوقت من مدیریت کنم اینکه نمی شود، ازشاخصه های مدیر موفق این است که در حیطه کاری خود خلاقیت داشته باشد، نماینده وظیفه مشخصی دارد، آن دستگاه اجرایی است که باید مشکلات را احصاء کند و منافذ و بخش هایی که می تواند استفاده کند را شناسایی کند.

 

حجت الاسلام احمدی اظهار داشت: موضوع فوق العاده مناطق جنگی در شهرستان های شرق استان قابل پیگیری است و نیاز به همکاری همگانی دارد،

هر کدام از مسئولین در حوزه مسئولیت خود وظایفی دارند، علت برگزاری این جلسه این بود که متاسفانه به دلیل رویه های غلطی که در سنوات گذشته وجود داشت و تسویه حساب های شخصی و انتخاباتی که صورت می گرفت، اتفاقاتی رقم می خورد که نتیجه اش عملکرد ضعیف برخی از مسئولین بوده که در این موضوع ورود کردند.

 

منتخب شهرستان های هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی افزود: هر چه بود گذشت، برای بنده ملاک،  درست کار کردن، توانایی فرد، داشتن شاخصه های مدیریتی مهم است،  من اصول دین نیستم که اگر کسی  من را قبول داشته باشد خوب است و اگر قبول نداشته باشد بد است، اگر ببینیم که مدیری بازدهی کاریش امسال نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است از موضع نظارت خود اقدام می کنم، مثل بقیه نیستم که مستقیم ورود کنم چون این حق را ندارم.

 

وی تصریح کرد: وظایف تفکیک شده است، بنابراین باید اینجا بگویم که رسماً هیچ سخنگو و نماینده ای ندارم، کاری به رویه های غلط گذشته نداریم حرف خودم را از خود من بشنوید، رابطه ما با همدیگر در حیطه کاری است و هیچ انتظار تخلفی ندارم اما توقع تبعیض از مسئولین هم نداریم، توقع کم کاری نداریم و اینکه مسئولی بنشیند و بگوید بودجه نیست.

 

حجت الاسلام احمدی اظهار داشت: مسئولین ما زبان و عرضه تبیین ندارند، کاری که در هفته گذشته نیروهای نظامی ما انجام دادند دنیا را مبهوت کرد، این اقتدار نظامی ما بود که مسئولین ما نتوانستند بیان کنند، این قدرت را همین جوان های ما به دست آوردند منتها تقاوت آن در دو موضوع است، اول مدیریت است که اینجا مدیرش ولی فقیه است و دوم، اینکه به ذهنشان سپرده اند که باید خودمان مشکل خود را حل کنیم.

 

منتخب مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی افزود: اینقدر نسبت به مجموعه ها شناخت داریم که بخواهیم تصمیمی بگیریم، انتظار داریم هر کس در حوزه کاری خود وضع موجود و مطلوب را بررسی کند و راه حل های پیشنهادی را هم ارائه دهید، یکی از اشکالات مجلس در گذشته عدم نظارت بود که 50درصد از کار نماینده را تشکیل می دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: واسطه کاری بنده با شما تلاش صادقانه، رفع اشکالات و ایرادات و خدمت صادقانه به مردم در تمام حوزه هاست، مردم گله مند هستند، مهمترین دلیل آن هم این است که مردم در ورود به ادارات غالباً به دنبال آشنا هستند، علت این موضوع بیماری است که در آن مدیریت وجود دارد، مردم سرمایه ما هستند و نباید این سرمایه از دست برود.

 

حجت الاسلام احمدی اظهار داشت: در بحث مدیریت ها دو شاخصه عمومی و تخصصی وجود دارد، مدیران بر اساس آن شاخص ها ارزیابی می شوند و برآیند و خروجی هم رضایتمندی مردم و موفقیت در حوزه کاری است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد