معاون فرماندار هرسین مطرح کرد:

اشتباه محاسباتی دشمنان در جریان راه‌اندازی امپراتوری دروغ

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31614|16:20 - 1402/09/14
نسخه چاپی
اشتباه محاسباتی دشمنان در جریان راه‌اندازی امپراتوری دروغ
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار هرسین گفت: مهمترین علت شکست فتنه سال گذشته را شاید بتوان شکست توهم بزرگی دانست که جبهه معاند از آن به نام فروپاشی نظام نام می‌برد و فکر می‌کرد برای این فروپاشی نیاز به یک جرقه است.

مصطفی احمدی‌وجد در گفتگو با خبرنگاردیوانگاهاظهار داشت: در شهریورماه سال گذشته شاهد راه‌اندازی فتنه‌ای با محوریت موضوعات فرهنگی و اجتماعی و جریان‌سازی آن در فضای مجازی بودیم که در این فتنه از آخرین شیوه‌های جنگ ترکیبی استفاده شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار هرسین گفت: امروز پس از گذشت یکسال از آن وقایع شاید بتوان این فتنه را مادر فتنه‌های ۴۰ سال گذشته لقب داد، این فتنه توسط محور آمریکایی، عبری و عربی طراحی شده بود و در همان ابتدای کار هم نهادهای امنیتی گستردگی و پیچیدگی فتنه را برملا کردند.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین علت شکست فتنه سال گذشته را شاید بتوان شکست توهم بزرگی دانست که جبهه معاند از آن به نام فروپاشی نظام نام می‌برد و فکر می‌کرد برای این فروپاشی نیاز به یک جرقه است.

احمدی‌وجد گفت: حضور پررنگ مردم در صحنه باز هم نقشه فتنه‌گران را خنثی کرد و شهادت و ریخته شدن خون جوانانی همچون آرمان علیوردی و روح‌الله عجمیان‌ها و شهادت نیروهای خدوم انتظامی ماهیت مخالفان و معاندان را آشکار کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار هرسین افزود: در سالگرد این حوادث تلخ هر چند عوامل فتنه‌گر داخلی و خارجی باز هم با جریان‌سازی و تبلیغات رسانه‌ای درصدد ایجاد ناامنی و کشاندن مردم به صحنه اغتشاشات بودند ولی شاهد بی‌اعتنایی مردم به اقدامات و فراخوان فتنه‌گران بودند که این نشان از بصیرت بالای مردم داشت.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم علل شکست فتنه‌گران در سالگرد اغتشاشات را بیان کنیم شاید بتوان گفت که اولین علت شکست دشمن نقش محوری و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری در خنثی‌سازی این جنگ شناختی، عدم همراهی مردم با فتنه‌گردان و تلاش مجاهدانه و شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) است که با مجاهدت خود نگذاشتند دشمن به اهداف خود برسد.