امام جمعه هرسین:

تشکر از نیروی انتظامی در اجرای طرح نور

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31733|21:41 - 1403/02/07
نسخه چاپی
تشکر از نیروی انتظامی در اجرای طرح نور
خطیب جمعه هرسین ضمن تشکر از اقدامات فرمانده محترم انتظامی کل کشور سردار رادان در اجرای طرح نور و برقراری نظام و امنیت در جامعه افزود: انتطار می‌رود از مجلس آینده که این موضوع لایحه عفاف و حجاب را به قوای دیگر پاس ندهند، مقام معظم رهبری فرمودند که بی حجابی حرام سیاسی است.

به گزارش دیوانگاه ،حجت الاسلام والمسلمین حسن رضایی امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به نامگذاری این هفته به عنوان کار و کارگر و همچنین ارتباط آن با شعار سال این موضوع محقق نخواهد شد مگر اینکه توجه ویزه ای به معیشت این قشر زحمت کش بشود.

 

امام جمعه هرسین افزود: باید توجه ویژه ای به قشر تحصيل کرده و بیکار شهرستان بشود که هم توان و هم انگیزه و بعضاً تخصص دارند ولی متاسفانه توجهی به این قشر نشده است، از نماینده منتخب مردم انتطار داریم با ورود ایشان در مجلس شاهد تحول و توجه به این موضوع باشیم.

 

وی تصریح کرد: تشکر می کنیم از زحمات نماینده فعلی شهرستان که در طول این چهار سال اقدامات خوبی داشتند هر چند که این کارها جوابگوی نیاز شهرستان نبوده است و این موضوع نشانگر این است که توجه لازم به خواسته های مردم نشده است که در نتیجه شاهد مهاجرت این ظرفیت ها هستیم.

 

حجت الاسلام رضایی با اشاره به هفته سلامت و تشکر ازاقدامات صورت گرفته در این ایام اظهار داشت: در هفته سلامت دو مولفه مهم در شهرستان آب و نان است، چطور می‌توانیم ادعای سلامت داشته باشیم در هفته سلامت در حالی که آن آب سالم در دسترس مردم نیست و در هر بارندگی شاهد کدورت آب هستیم و مورد بعدی کیفیت پایین آرد و نان در هرسین است، متاسفانه نان با کیفیتی به دست مردم نمی‌رسد باید کم کاری ها پیگیری شود که نانی در خور مردم تحویل داده شود.

 

امام جمعه هرسین افزود: مورد بعدی بحث جوانی جمعیت است که متاسفانه هنوز در خصوص فاجعه پیری جمعیت واقف نشده ایم، اگر تحولی در این عرصه صورت نگیرد در سال های آتی شاهد پیری جمعیت در کشور هستیم، سوای خدماتی که دولت دارد انجام می دهد باید گفت که برکت زندگی به فرزند است.

 

وی با اشاره یه روز عقیدتی سیاسی در سپاه خاطرنشان کرد: یکی از برکات در سپاه عقیدتی سیاسی است که ما شاهد بصیرت افزایی و جهاد تبیین در این نهاد مقدس هستیم که نورٌ علی نور است. 

 

حجت الاسلام رضایی ضمن گرامیداشت هفته معلم و یاد و خاطره علامه شهید مرتضی مطهری و تبریک به تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت اظهار داشت: فضای مدرسه دومین کانون خانواده را تشکیل می دهد و در کنار آموزش اگر به پرورش و خوراک فکری توجهی نشود این خلأ را دشمن پُر می کند.

 

خطیب جمعه هرسین در بخش دیگری از سخنانش افزود: امروز بیشتر بحث ها در محافل و خبرها در خصوص پاسخ جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی است که لازم است که در کتب درسی ما این موضوعات گنجانده شود، در کدام دوره تاریخ این اقتدار بی نظیر را سراع دارید.مگر نه اینکه در غیاب شاه مملکت روسای کشورهای دیگر در داخل کشور جلسه می گذاشتند و شاه مملکت می گفت که مرده شور این پادشاهی را ببرد و بدون اجازه آمریکا حق عزل و نصب نداشت.

 

وی تصریح کرد: اینگونه اقتداری را در هیچ کجای تاریخ مشاهده نمی کنید، اینجاست که وقتی رئیس جمهور کشور هسته ای پاکستان به استقبال رئیس جمهور ایران می آید می گوید شما شیر خاورمیانه هستید.

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: حالا که نتوانستند اقتدار موشکی ما را کتمان کنند گفتند که به اهداف مورد نظر برخورد نکرده است، به تعبیرمقام معظم رهبری مهم نیست اما بروز و ظهور این قدرت مهم است که دنیا دستش آمد جمهوری اسلامی ایران در حفظ تمامیت ارضی خود با کسی تعارف ندارد.

 

امام جمعه هرسین افزود: جمهوری اسلامی ایران اخلاق مداری را هم رعایت کرد می‌توانست بیمارستان و مدارس و خانه های مردم را بزند ولی نزد، جمهوری اسلامی امن ترین نقطه جهان را زد که دشمن حساب کار دستش بیاید.

 

وی خاطرنشان کرد: این استقبال گرم و اعجاب انگیز از رئیس جمهور ایران توسط رئیس جمهور پاکسان نشان دهنده قدرت موشکی ایران است، کجا هستند آن افرادی که دم از دیپلماسی با لبخند می زدند، مگر می‌شود در میدان نطامی ضعیف باشید آنوقت دشمن پای میز مذاکره بیاید، امیدواریم که این سفر زمینه ای باشد برای برچیده شدن بساط تروریست ها از منطقه.

 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: عضویت فلسطین در سازمان ملل با وتوی آمریکا منتفی شد و یکبار دیگر به دنیا نشان داده شد که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا دستشان در یک کاسه است و مشخص شد مانع برقراری صلح و امنیت در منطقه و جهان آمریکاست.

 

خطیب جمعه هرسین ضمن تشکر از اقدامات فرمانده محترم انتظامی کل کشور سردار رادان در اجرای طرح نور و برقراری نظام و امنیت در جامعه افزود: انتطار می‌رود از مجلس آینده که این موضوع لایحه عفاف و حجاب را به قوای دیگر پاس ندهند، مقام معظم رهبری فرمودند که بی حجابی حرام سیاسی است، متاسفانه برخی از مسئولین با کلی گویی در سخنرانی بیان می کنند که حجاب و عفاف از موضوعات مهم کشوراست ولی در عمل اقدامی انجام نمی دهند، همه دستگاه ها ملزوم به همکاری در این موضوع هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: عده ای اینگونه عنوان می کنند که اگر شما حساسیت نشان ندهید این موضوع عادی سازی می‌شود و عقب نشینی می کنند، انشاالله این تجربه تلخ زنان اروپایی در ایران اجرایی نمی شود، اگر اینگونه بود امروز بیشترین آمار تعرض به زنان در همین جوامع کثیف اروپا و آمریکا را داریم می بینیم، می گویند به جای گیردادن به موی دختران جلوی گرانی را بگیرید، اگر یک کار بد را با کار بد دیگر گره بزنیم این نمی‌شود.

 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: سزاوار است دولت محترم با همکاری مجلس و قوه قضائیه این موضوع را پیگیری کنند، چطور بود که در دوران کرونا با همکاری قوای سه گانه این مشکل جهانی در کشور مهار شد، باید تمام دستگاه ها در این موضوع احساس مسئولیت کنند.

 

امام جمعه هرسین در بخش دیگری از سخنانش به اشاره به برخی مشکلات در شهرستان افزود: یکی از مشکلات مردم هرسین بیکاری است مردم حرف زیاد شنیده اند و به جای حرف عمل می خواهند، بیکاری زمینه بسیاری از آسیب های اجتماعی است، هرسین علی رغم قدمت دیرینه خود دچار پسرفت شده است،  انتطار داریم با همکاری با استاندار محترم مدیرانی که انگیزه کار ندارند و تعهد کاری ندارند تعیین تکلیف شوند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد