فرماندار شهرستان هرسین :

مصوبات شورای ترافیک لازم الاجرا و الزام آور است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31740|15:50 - 1403/02/16
نسخه چاپی
مصوبات شورای ترافیک لازم الاجرا و الزام آور است
فرماندار شهرستان هرسین در اولین جلسه شورای ترافیک سالجاری گفت: مصوبات این جلسه با توجه به اینکه در ایمن سازی راهها ، کاهش تصادفات و همچنین جلوگیری از وارد آمدن خسارات مادی و معنوی به مردم موثر است لازم الاجرا هستند.

به گزارش دیوانگاه ،ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین در اولین جلسه شورای ترافیک سالجاری به بررسی مصوبات جلسات گذشته پرداخت و افزود : این مصوبات با توجه به اینکه در ایمن سازی راهها و معابر ، کاهش تعداد تصادفات ، حذف نقاط حادثه خیز و همچنین جلوگیری از وارد آمدن خسارات مادی و معنوی به مردم موثر هستند آنها را لازم الاجرا دانست و از مسئولین خواست مصوبات را حتما در اسرع وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن اجرایی نمایند.

 

 ایمن سازی مسیرهای تخریب شده در اثر بارندگی های اخیر ، رنگ آمیزی جداول ، نوسازی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی ، ترمیم سرعت کاههای تخریب شده بویژه در مسیرهای بزرگراهی محور بیستون از دیگر تاکیدات فرماندار شهرستان هرسین بود.

 

از دیگر مواردی که مورد تاکید فرماندار و اعضای جلسه قرار گرفت جمع آوری و ساماندهی متکدیان محور پلیس بود.

 

ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین در بخش دیگری از این جلسه خواستار تسریع در اجرای پروژه های حوزه راه و تقاطع هایی شد که نیاز به تغییر دارند.

 

ابوطالب ایتوندی فرماندار هرسین در بخش دیگری از این جلسه تصریح کرد : با توجه به درخواست های مردمی ، کلیه خودروهای سنگین اعم از لودر ، بولدوزر و سایر خودروهایی از این دسته که در پمپ بنزین ابتدای شهر پارک می‌شوند بعلت خطر آفرین بودن می‌بایست توسط مراجع قانونی جمع آوری شوند.

 

شناسایی و اتخاذ پیش بینی های لازم در راستای ساماندهی مسیرهای حادثه خیز و نقاطی که دارای روشنایی کم هستند از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه به منظور اجرا مورد تصویب قرار گرفت.

 

نصب تابلوی حق تقدم عبور و سایر علائم راهنمایی و رانندگی در تقاطع های واقع در خیابان اصلی شهر هرسین ، خیابان سینما ، نبش بلوار بهزیستی ، نوسازی یا تعمیر چراغ چشمک زن میدان استقلال ، نصب تابلوهای هشدار دهنده از سمت سنقرآباد به طرف ورودی شهر بیستون و همچنین نصب چراغ چشمک زن در ورودی شهر هرسین و قبل از سرعت کاه از دیگر مواردی بود که با تاکید فرماندار تصویب شدند.

 

پیگیری مصوبات جلسه قبل ، بررسی آخرین وضعیت ترافیکی شهر بیستون و درخواست های ارسالی از مهمترین موضوعات و دستور کار این جلسه بودند.