فرودگاهی که وقف شد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 18161|13:59 - 1394/05/21
نسخه چاپی
مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فرودگاه شهرکرد در زمین های وقفی ساخته شده، گفت: ۳۰ هزار مترمربع از زمین های فرودگاه شهرکرد موقوفه است.

 به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان حجت الاسلام محسن غلامیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه زمین های فرودگاه شهرکرد موقوفه است، عنوان کرد: ۳۰ هزارمتر مربع از زمین های فرودگاه شهرکرد موقوفه است.
 
وی افزود: بر اساس جلسات و نشست های انجام شده با مسئولان فرودگاه شهرکرد، بحث موقوفه بودن زمین های فرودگاه شهرکرد حل می شود.
 
مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: بر اساس جلسات انجام شده توافق شده است اجاره بها معوق سال های گذشته پرداخت شود که قدم خوب و ارزشمندی بوده است.
 
زمین موقوفه فرودگاه شهرکرد با قیمت روز واگذار می شود
 

حجت الاسلام محسن غلامیان اظهار داشت: بر اساس پیگیری ها و کسب مجوز به دنبال واگذاری زمین به فرودگاه هستیم و می خواهیم پول زمین موقوفه فرودگاه شهرکرد را در شهرکرد سرمایه گذاری کنیم.
 
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: زمین با قیمت روز به فرودگاه شهرکرد واگذار می شود و به دنبال آن هستیم با پول زمین چند مغازه در شهرکرد خریداری شود و درآمد آن صرف نیت واقف شود.
 
حجت الاسلام محسن غلامیان افزود: از دیگر اقدامات انجام شده پیگیری زمین های وقفی در اختیار آموزش و پرورش است که این امر نیز در حال پیگیری است.