صعود مقتدرانه ایران با سه‌گانه شاگردان اکبری

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 17907|10:16 - 1394/05/12
نسخه چاپی
تیم والیبال ایران با برتری ۳ بر صفر برابر چین تایپه به عنوان سرگروه گروه A راهی مرحله بعد شود.

صعود مقتدرانه ایران با سه‌گانه شاگردان اکبریبه گزارش خبرنگارحوزه توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوانتیم والیبال ایران با برتری ۳ بر صفر برابر چین تایپه به عنوان سرگروه گروه A راهی مرحله بعد شود.

ست نخست دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و چین تایپه بابرتری شاگردان اکبری به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان٬ دیدار سوم تیم والیبال ایران در رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا ساعت ۱۹ امروز در سالن ۱۲ هزارنفری مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.  
ملی‌پوشان والیبال ایران در ست نخست با ارائه یک بازی برتر و با حساب ۲۵ بر۱۶ به پیروزی رسیدند.
 
چین تایپه٬ تیم بی‌دفاع
بازیکنان چین تایپه دست دوم را بهتر آغاز کردند و در ابتدای این ست چند امتیاز هم از ایران پیش افتادند اما این بازیکنان کشورمان بودند که با یازی خوب محمدطاهر وادی٬ فرهاد پیروت‌پور و پوریا فیاضی آرام آرام بازی را از حریف گرفتند و در نهایت این ست هم مانند ست نخست با برتری ۲۵ بر ۱۶ تیم والیبال کشورمان به پایان رسید. در این دست ضعف تیم چین تایپه در دفاع روی تور به خوبی نمایان بود.
 
تکمیل سه‌گانه ایران
ست سوم با امتیازگیری پیاپی ایران آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان با حساب ۵ بر ۲ از حریف پیش افتادند. بازیکنان چین تایپه از این امتیاز به بعد ابتکار عمل را در دست گرفتند و با کسب ۴ امتیاز پیاپی ٬ ۶ بر ۵ از تیم کشورمان جلو افتادند اما ایران با روی آوردن به پاس‌های بلند٬ دفاع کوتاه‌قد چین تایپه را بارها دور زد تا با حساب ۸ بر ۶ تکنیکال تایم نخست ست سوم را به نام خود ثبت کند. 

در ادامه دو تیم شانه به شانه هم حرکت کردند تا وقت استراحت دوم هم با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به سود ایران تمام شود. 

در این امتیاز اکبری مجتبی غلامی‌زاده را به جای حمزه ززینی به زمین فرستاد تا ایران با سرویس‌های هدف‌دار این بازیکن از حریف فاصله بگیرد. در امتیاز ۱۹ بر ۱۵ سرمربی تایپه مجبور یه درخواست وقت استراحت شد اما این ایران بود که امتیاز ۲۰ را هم گرفت. چین‌ تایپه که چیزی برای از دست دادن نداشت با ۲ دفاع خوب فاصله را کم کرد. در این امتیاز رحمان داودی هم جانشین پوریا فیاضی شد تا ایران در امتیاز ۲۳ یر ۱۷ در آستانه پیروزی در این ست قرار بگیرد.  
ایران در ادامه هم کار مشکلی نداشت با برتری ۲۵ بر ۱۹ در این ست به سومین پیروزی پیاپی خود رسید و مقتدرانه صعود کرد.

پیروت‌پور امتیاز آورترین بازیکن

فرهاد پیروت پور با کسب ۱۶ امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیمن دیدار تیم‌های ایران و چین تایپه لقب گرفت.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد