فرماندار شهرستان هرسين در جلسه مشاركت مردم در راه اندازي واحد هاي توليدي :

راه اندازي واحد هاي توليدي يكي از راههاي پيشرفت اقتصادي در روستاهاست

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 15404|17:07 - 1393/11/27
نسخه چاپی
راه اندازي واحد هاي توليدي يكي از راههاي پيشرفت اقتصادي در روستاهاست
فرماندار شهرستان هرسين در جلسه مشاركت مردم در راه اندازي واحد هاي توليدي گفت: راه اندازي واحد هاي توليدي يكي از راههاي پيشرفت اقتصادي در روستاهاست

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، ياور محمدي فرماندار شهرستان هرسين در جلسه مشاركت مردم در راه اندازي واحد هاي توليدي كه صبح امروز در فرمانداري و با حضور بالايي مدير كل امور روستايي و شوراهاي استانداري كرمانشاه ، دهياران و اعضاي شوراهاي اسلامي بخش مركزي هرسين برگزار شد گفت رونق صنايع دستي و گردشگري علاوه بر افزايش درآمد باعث كاهش ميزان محروميت در روستاها مي شود .
وی در ادامه افزود بايد با برنامه ريزي هاي كلان ميزان درآمد روستاييان از درآمدهاي غير كشاورزي را افزايش داد و در راین راستا راه اندازي واحد هاي توليدي يكي از راههاي پيشرفت اقتصادي در روستاهاست .
در ادامه اين جلسه بالايي مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري كرمانشاه در این زمینه  گفت بايد با افزايش خدمات ، انجام برنامه ريزي هاي منسجم براي افزايش درآمد روستائيان و جايگزيني درآمدها و مشاغل از بين رفته از مهاجرت روستائيان و خالي شدن روستاها جلوگيري كرد .
وی افزود دولت قصد دارد با ارائه آموزش هاي لازم به روستائيان با توجه به پتانسيل هاي موجود در آن منطقه ، ايجاد باشگاههايي با هدف سازماندهي نيروهاي تحصيل كرده و كاهش هزينه هاي توليد به اشتغالزايي و افزايش سطح درآمد روستائيان كمك كند .
مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري كرمانشاه در پايان خاطرنشان کرد اشتغال‌زایی، کارآفرینی ، افزایش توان اقتصادی در روستاها و بهبود وضعيت زندگی آنان و خارج كردن روستاها از ركود اقتصادي از مهمترين اهداف اين طرح است .
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد