سردار دهقان در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

ارتش سوریه به بازدارندگی رسیده/ صهیونیست‌ها جرأت اقدام ندارند/ همکاری رژیم صهیونیستی و تکفیری‌ها

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 15390|17:17 - 1393/11/26
نسخه چاپی
وزیر دفاع گفت: اقداماتی که ارتش و مردم سوریه انجام می‌دهند این کشور را به نقطه بازدارندگی رسانده و صهیونیست‌ها جرأت و شهامت اقدامی را ندارند که صورت بدهند.
ارتش سوریه به بازدارندگی رسیده/ صهیونیست‌ها جرأت اقدام ندارند/ همکاری رژیم صهیونیستی و تکفیری‌هابه گزارشخبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار حسین دهقان در حاشیه هشتمین همایش مسئولین استانی ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملت ما متکی به تفکر اسلامی و بهره‌مندی از فرهنگ عاشورایی است و یک ملت یکپارچه و به دنبال مبارزه با مستکبرین است.  
 
وی در پاسخ به سوالخبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه در منطقه درعا، قنیطره و باز پس‌گیری منطقه دیرالعدس و دیرماکر گفت: اقداماتی که ارتش و مردم سوریه انجام می‌دهد این کشور را به بازدارندگی رسانده و صهیونیست‌ها جرأت و شهامت اقدامی را ندارند که صورت بدهند؛ البته نمی‌گوییم که توطئه صهیونیست‌ها خنثی شده و آن‌ها همواره توطئه‌های خود را پیگیری می‌کنند.  
 
وزیر دفاع تأکید کرد: جریان تکفیری در سطح منطقه به صورت نیابتی از صهیونیست‌ها اقداماتی را انجام می‌دهد و تأمین‌کننده امنیت اسرائیلی‌ها نیز شده‌اند، البته نمی‌توانند اقدامی صورت دهند. 

وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره تعاملات ایران و فدراسیون روسیه و تحویل سامانه S300 عنوان کرد: ما با فدراسیون روسیه در فضای جدید به دنبال شکل‌گیری نوعی از تعاملات هستیم و در سفری که وزیر دفاع روسیه به ایران داشت، در بخش‌های مختلف با هم همکاری کردیم و در زمینه نظامی نیز در بخش‌های صنایع دفاعی و تبادلات و فناوری توافقاتی داشتیم.
 
وزیر دفاع در پایان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در سایه تفکر بسیجی به دست آمده به قله‌های اوج دست پیدا خواهد کرد و زمینه پیشرفت و امنیت ملی هر چه بیشتر را فراهم خواهد کرد.
 
 
نام:
 
ایمیل:
 
* نظر:
 
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد