جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در هرسین برگزار شد

سرویس: امر به معروف و نهی از منکرکد خبر: 13489|12:14 - 1393/07/29
نسخه چاپی
با حضور امام جمعه ، فرمانده سپاه ناحیه و مسئولسن شهرستان جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سپاه ناحیه هرسین برگزار شد.<br /> <br />
به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام باقری در جلسه ستاد احیاء امر به معروف شهرستان هرسین که در سپاه ناحیه هرسین برگزار شد با اشاره به نزدیک شدن ایام سوگواری امام حسین(ع) اظهار داشت بیشترین تجمعات شیعیان در روز شهادت اباعبالله الحسین(ع) دارند که این مراسمات از پرمحتواترین مباحث عالم هستی است.
وی در ادامه افزود تا می توانیم باید از این مراسمات بهره ببریم و نهادهایی که متولی این قبیل مراسمات هستند مسئولیت ویژه ای دارند و بایستی توجه ویژه ای به بحث هیئت های عزاداری و دسته های سینه زنی و محتوای مطالب عنوان شده در این مراسمات داشته باشند.
امام جمعه شهرستان هرسین با اشاره به قیام امام حسین (ع) و اینکه این قیام به خاطر برپایی امر به معروف و نهی از بود خاطرنشان کرد امام خمینی(ره) امر به معروف اجتماعی و سیاسی کرد و ما اگر نماز و خطبه و امام حسین(ع) و هیئت و پیشرفت های علمی داریم به واسطه امر به معروف و نهی از منکر است.
سرهنگ بهشتی راد در ادامه با اشاره  به پیش رو داشتن ایام ماه محرم اظهار داشت امیدواریم که بتوانیم با انجام برنامه های تأثیر گذار ادای دین و خدمتی در این مسیر داشته باشیم.
وی در ادامه به تشریح برنامه های هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر و همزمانی آن با دهه اول محرم در شهرستان هرسین کرد افزود انتظار می رود  با برنامه ریزی های انجام شده برنامه های این هفته بتواند تأثیر گذاری بسیار خوبی را در سطح شهرستان داشته باشد.