در اولین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت/

افتتاح دو پروژه کشاورزی با اشتغالزایی 30نفر در هرسین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 30511|20:39 - 1399/11/12
نسخه چاپی
افتتاح دو پروژه کشاورزی با اشتغالزایی 30نفر در هرسین
دو پروژه بزرگ اقتصادی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۰ نفر در شهرستان هرسین افتتاح و به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور ائمه جمعه ، فرماندار و مسئولین ۲ پروژه بزرگ اقتصادی و کشاورزی در شهرهای هرسین و بیستون افتتاح شد

 

عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین در حاشیه این مراسم  اظهار داشت:  این پروژه ها شامل یک واحد بسته بندی و سورتینگ حبوبات با ظرفیت ۲ هزار تن در سال و همچنین گلخانه منحصر به فرد تولید نشا با تولید سالانه ۲ میلیون نشا در سال می باشد.

 

کنجوریان همچنین تصریح کرد : پروژه های مذکور بصورت مستقیم و غیر مستقیم زمینه اشتغال بیش از ۳۰‌ نفر را فراهم آورده اند.

 

فرماندار هرسین در این مراسم بر‌ حمایت جدی دولت و استاندار محترم از ایجاد گلخانه های تولید محصولات خارج از فصل تاکید کرد و افزود : محصولات گلخانه ای بخاطر مصرف بهینه آب ، افزایش میزان تولید ، تولید محصولات خارج از فصل و بازار پسند بودن از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و سرمایه گذاران این حوزه حتما از حمایت بخش دولتی برخوردار خواهند بود.

 

کنجوریان ابراز داشت : دولت تدبیر و امید در طول خدمات ۷ ساله خود در کل کشور منشا اثرات مهمی بوده است و دولتمردان و مسئولان تا آخرین لحظات پایان خدمات این دولت در صحنه خدمت بی منت به مردم حضور خواهند داشت.

 

فرماندار شهرستان هرسین افزود : عده ای سعی دارند خدمات بی نظیر دولت را به حاشیه رانده و در این راستا وظیفه ما آگاه سازی مردم عزیز از خدمات دولت است.

 

وی همچنین بیان داشت : گلخانه های خانگی بدون نیاز به سرمایه گذاری زیاد فرصتی مهم برای ایجاد اشتغال و تولید در مناطق روستایی هستند و روستائیان می توانند علاوه بر مصرف خانوار ، تولید مازاد خود را به فروش برسانند.

 

کنجوریان همچنین از بخشداران مرکزی ، بیستون و مدیر جهاد کشاورزی خواست احداث گلخانه های خانگی را در روستای مستعد ترویج نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد