پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه20:39 - 1399/11/12
در اولین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت/

افتتاح دو پروژه کشاورزی با اشتغالزایی 30نفر در هرسین

دو پروژه بزرگ اقتصادی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۰ نفر در شهرستان هرسین افتتاح و به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور ائمه جمعه ، فرماندار و مسئولین ۲ پروژه بزرگ اقتصادی و کشاورزی در شهرهای هرسین و بیستون افتتاح شد

 

عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین در حاشیه این مراسم  اظهار داشت:  این پروژه ها شامل یک واحد بسته بندی و سورتینگ حبوبات با ظرفیت ۲ هزار تن در سال و همچنین گلخانه منحصر به فرد تولید نشا با تولید سالانه ۲ میلیون نشا در سال می باشد.

 

کنجوریان همچنین تصریح کرد : پروژه های مذکور بصورت مستقیم و غیر مستقیم زمینه اشتغال بیش از ۳۰‌ نفر را فراهم آورده اند.

 

فرماندار هرسین در این مراسم بر‌ حمایت جدی دولت و استاندار محترم از ایجاد گلخانه های تولید محصولات خارج از فصل تاکید کرد و افزود : محصولات گلخانه ای بخاطر مصرف بهینه آب ، افزایش میزان تولید ، تولید محصولات خارج از فصل و بازار پسند بودن از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و سرمایه گذاران این حوزه حتما از حمایت بخش دولتی برخوردار خواهند بود.

 

کنجوریان ابراز داشت : دولت تدبیر و امید در طول خدمات ۷ ساله خود در کل کشور منشا اثرات مهمی بوده است و دولتمردان و مسئولان تا آخرین لحظات پایان خدمات این دولت در صحنه خدمت بی منت به مردم حضور خواهند داشت.

 

فرماندار شهرستان هرسین افزود : عده ای سعی دارند خدمات بی نظیر دولت را به حاشیه رانده و در این راستا وظیفه ما آگاه سازی مردم عزیز از خدمات دولت است.

 

وی همچنین بیان داشت : گلخانه های خانگی بدون نیاز به سرمایه گذاری زیاد فرصتی مهم برای ایجاد اشتغال و تولید در مناطق روستایی هستند و روستائیان می توانند علاوه بر مصرف خانوار ، تولید مازاد خود را به فروش برسانند.

 

کنجوریان همچنین از بخشداران مرکزی ، بیستون و مدیر جهاد کشاورزی خواست احداث گلخانه های خانگی را در روستای مستعد ترویج نمایند.