در اولین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت/

دیدار مسئولین شهرستان با امام جمعه هرسین/ حجت الاسلام اجرایی: امروز نظام اسلامی ما روز به روزبر اقتدارش افزوده میشود

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30509|14:21 - 1399/11/12
نسخه چاپی
دیدار مسئولین شهرستان با امام جمعه هرسین/ حجت الاسلام اجرایی: امروز نظام اسلامی ما روز به روزبر اقتدارش افزوده میشود
در اولین روز از دهه مبارک فجر مسئولین شهرستان و اعضای شورای اداری و شورای تامین با حجت الاسلام و المسلمین دکتر اجرایی امام جمعه دارالمومنین هرسین دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، در اولین روز از دهه مبارک فجر  مسئولین شهرستان و اعضای شورای اداری و شورای تامین با حجت الاسلام و المسلمین دکتر اجرایی امام جمعه دارالمومنین هرسین دیدار کردند.

 

حجت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین در این دیدار ضمن تشکر از حضور همه مسئولین اظهار داشت: خدا را شاکریم که آغاز چهل و سومین سالرگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم، و امروز 42سال گذشت که دشمنان خواب های تعبیر ناشدنی می دیدند در مورد نظام عزیز ما اما به تعبیر رهبری همه آنها رفتند و گرفتار مار و مور شدند ولی این نظام اسلامی ما روز به روز اقتدارش بیتشر میشود.

 

وی افزود: البته این لطف خدای متعال است که ما رهبری مثل امام خمینی(ره) داشتیم که در همه حوادث فقط خدا را می دید و انصافاً نعمت بی بدیلی بود که خداوند در آن روزها نصیب ما کرد و اراده خدا فوق اراده هاست.

 

امام جمعه هرسین تصریح کرد:  با وجود دشمنی که امروز دنیا با ما دارد و این حجم بالای تحریم ها توانسته ایم فقط در بحث علم و تولید واکسن کرونا به جایی برسیم که واکس تولیدی ما در مقابل جدیدترین جهش این ویروس هم موثر باشد و این جای شکر دارد.

 

در ابتدای این مراسم هم عبادالله کنجوریان فرماندار هرسین گزارشی از اقدامات انجام شده در شهرستان و پروژه های در دست انجام ارائه داد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد