دیدار دکتر علی رضایی با تعدادی از دانش آموزان و اولیای آنها/ اهداء تبلت به تعدادی از دانش آموزان نیازمند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 30417|15:44 - 1399/10/05
نسخه چاپی
دیدار دکتر علی رضایی  با تعدادی از دانش آموزان و اولیای آنها/ اهداء تبلت به تعدادی از دانش آموزان نیازمند
نماینده مردم هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی با حضور در سالن اجلاس آموزش و پرورش با تعدادی از دانش آموزان و اولیای آنها دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، نماینده مردم هرسین، صحنه و کنگاور  در مجلس شورای اسلامی با حضور در سالن اجلاس آموزش و پرورش با تعدادی از دانش آموزان و اولیای آنها دیدار و گفت و گو کرد.

 

دکتر رضایی در این دیدار ضمن گفتگویی صمیمی با والدین و دانش آموزان از آنان دلجویی نمود و به هر یک از آن ها یک تبلت جهت استفاده آموزشی و حضور در کلاس های مجازی اهداء کرد.

 

وی  افزود: با اتکا به توان داخلی، نیروهای جوان و با انگیزه و پشتیبانی و حمایت این مردم غیور شاهد روزهای بهتر و آینده ای درخشان برای شهر و میهنمان خواهیم بود.

 

نماینده مردم هرسین، صحنه و کنگاور  در مجلس شورای اسلامی  خاطرنشان کرد: دغدغه خادمین شما مردم در مجلس، تحقق منویات مقام معظم رهبری، رفع مشکلات و بهبود وضعیت معیشتی مردم با تصویب لوایح و ارائه طرح هایی است که می توانند در شرایط کنونی راهگشا باشند.

 

جناب آقای فتحی مدیر اداره آموزش و پرورش نیز ضمن خیرمقدم به حاضرین و محکوم کردن اقدام وقیحانه کارمند دانشگاه در توهین به شهید سلیمانی، فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و چهلم شهید فخری زاده را تسلیت گفت و شهدا را مایه فخر و عزت اسلام و ایران دانست.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان از زحمات دلسوزانه نماینده محترم و فرمانده سپاه تشکر کرد و گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم در این شرایط بحرانی خدمات آموزشی و پرورشی را به شایسته ترین نحو ممکن به دانش آموزان ارائه کنیم.

 

وی در ادامه افزود: تعدادی تبلت که قیمت هریک از آن ها بیش از سی و پنج میلیون ریال است و در مجموع ارزشی بالغ بر دومیلیارد ریال دارند، توسط نماینده محترم و یکی از خیرین که تاکید داشته نامی از ایشان آورده نشود، جهت اهداء به دانش آموزان فاقد گوشی و تبلت برای اتصال به شبکه دانش آموزی شاد و بهره مندی از خدمات آموزشی، تدارک دیده شده که به دلیل رعایت ضوابط بهداشتی صرفا تعدادی از آن ها در این دیدار توزیع شده و مابقی آن ها با رعایت اولویت بندی های مربوطه به دانش آموزان تحویل خواهد شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد