پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه15:44 - 1399/10/05

دیدار دکتر علی رضایی با تعدادی از دانش آموزان و اولیای آنها/ اهداء تبلت به تعدادی از دانش آموزان نیازمند

نماینده مردم هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی با حضور در سالن اجلاس آموزش و پرورش با تعدادی از دانش آموزان و اولیای آنها دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، نماینده مردم هرسین، صحنه و کنگاور  در مجلس شورای اسلامی با حضور در سالن اجلاس آموزش و پرورش با تعدادی از دانش آموزان و اولیای آنها دیدار و گفت و گو کرد.

 

دکتر رضایی در این دیدار ضمن گفتگویی صمیمی با والدین و دانش آموزان از آنان دلجویی نمود و به هر یک از آن ها یک تبلت جهت استفاده آموزشی و حضور در کلاس های مجازی اهداء کرد.

 

وی  افزود: با اتکا به توان داخلی، نیروهای جوان و با انگیزه و پشتیبانی و حمایت این مردم غیور شاهد روزهای بهتر و آینده ای درخشان برای شهر و میهنمان خواهیم بود.

 

نماینده مردم هرسین، صحنه و کنگاور  در مجلس شورای اسلامی  خاطرنشان کرد: دغدغه خادمین شما مردم در مجلس، تحقق منویات مقام معظم رهبری، رفع مشکلات و بهبود وضعیت معیشتی مردم با تصویب لوایح و ارائه طرح هایی است که می توانند در شرایط کنونی راهگشا باشند.

 

جناب آقای فتحی مدیر اداره آموزش و پرورش نیز ضمن خیرمقدم به حاضرین و محکوم کردن اقدام وقیحانه کارمند دانشگاه در توهین به شهید سلیمانی، فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و چهلم شهید فخری زاده را تسلیت گفت و شهدا را مایه فخر و عزت اسلام و ایران دانست.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان از زحمات دلسوزانه نماینده محترم و فرمانده سپاه تشکر کرد و گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم در این شرایط بحرانی خدمات آموزشی و پرورشی را به شایسته ترین نحو ممکن به دانش آموزان ارائه کنیم.

 

وی در ادامه افزود: تعدادی تبلت که قیمت هریک از آن ها بیش از سی و پنج میلیون ریال است و در مجموع ارزشی بالغ بر دومیلیارد ریال دارند، توسط نماینده محترم و یکی از خیرین که تاکید داشته نامی از ایشان آورده نشود، جهت اهداء به دانش آموزان فاقد گوشی و تبلت برای اتصال به شبکه دانش آموزی شاد و بهره مندی از خدمات آموزشی، تدارک دیده شده که به دلیل رعایت ضوابط بهداشتی صرفا تعدادی از آن ها در این دیدار توزیع شده و مابقی آن ها با رعایت اولویت بندی های مربوطه به دانش آموزان تحویل خواهد شد.