مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هرسین :

پرستاران در شرایط کرونا جهادگونه، از خودگذشتگی و ایثار را معنا کرده اند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 30393|20:01 - 1399/09/24
نسخه چاپی
پرستاران در شرایط کرونا جهادگونه، از خودگذشتگی و ایثار را معنا کرده اند
مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هرسین در آستانه روز پرستار گفت: پرستاران در شرایط کرونا جهادگونه، از خودگذشتگی و ایثار را معنا کرده اند.

حجت الاسلام امامی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هرسیندر گفتگو با دیوانگاهو در آستانه روز پرستار و زاد روز بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب کبری (س) اظهار داشت: این بانوی بزرگ اسوه پرهیزگاری و ستاره درخشان صبر و پایداری آسمان ولایت و پرستار زخم های به خون نشسته صحنه کربلا و پرستار تمام نیکی ها و ارزشهای مقدس بود و ما هم به نوبه خود  روز پرستار بر همه پرستاران و علی الخصوص پرستاران شهرستان دارالمومنین هرسین تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

وی ضمن تقدیر از زحمات پرستاران در ایام کرونایی افزود: شما پرستاران در این شرایط سخت کرونایی با این وضعیت بحرانی، جهادگونه از خودگذشتگی و ایثار را معنا کرده اید و از بیماران به بهره گیری از علم معرفت، تجربه و مهارت در سایه مهربانی و نوع دوستی و انسانیت در لحظات سخت مراقبت کردید.

 

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد: از مردم فهمیم بزرگوار و عزیز هرسین استدعا داریم که به توصیه های ستاد کرونای شهرستان عمل کنند و با توجه به اینکه در آستانه شب یلدا هم قرار داریم از شب نشینی ها و دورهمی ها پرهیز کنند تا کمکی به کادر درمان و پرستاران پر تلاش کرده باشیم.

 

حجت الاسلام امامی در پایان اظهار داشت: اینجانب ضمن ارج نهادن به مجاهدت ها و خدمات شما از ذات باری تعالی برای شما و خانواده های صبور و ارجمندتان آرزوی سلامتی و عافیت و توفیق روز افزون را داریم.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد