شایعه افزایش یارانه تمام مردم، واقعیت ماجرا چیست؟

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 28166|15:28 - 1396/03/01
نسخه چاپی
شایعه افزایش یارانه تمام مردم، واقعیت ماجرا چیست؟
از روز گذشته شایعه ای مبنی بر تعلق گرفتن افزایش چند برابری یارانه ها به عموم مردم در بین مردم پیچید که این موضوع باعث ازدحام بیش از حد مردم در دفاتر خدماتی دولت در هرسین شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،از روز گذشته شایعه ای مبنی بر تعلق گرفتن افزایش چند برابری یارانه ها به عموم مردم در بین مردم پیچید که این موضوع از صبح امروز باعث  ازدحام بیش از حد مردم در دفاتر خدماتی دولت در هرسین شد.

 

اما ماجرا از چه قرار است، واقعیت این بود که با پایان یافتن انتخابات شایعه هایی مبنی بر پرداخت مبلغ 500هزار تومان به همه اقشار مردم و حتی افزایش سه برابری همه اقشار جامعه در بین مردم دست به دست شد و متأسفانه هنوز هم این موضوع از سوی مسئولین تکذیب نشده است.

 

حال لازم دیدیم به بررسی اصل موضوع بپردازیم اصل ماجرا از این قرار است که فراخوانی در خصوص اعلام نیازمندی مددجویان نهادهای حمایتی داده شده که بر این اساس افراد نیازمند و کم درآمد با تکمیل فرم های در دفاتر خدمات دولت در این طرح ثبت نام می کنند.

 

پس از پایان مهلت ثبت نام تحقیقاتی در این خصوص صورت گرفته و بر اساس میزان درآمد آنها دسته بندی می شوند که آیا مبلغی به آنها تعلق بگیرد یا نه؟

 

متأسفانه در برخی از این مراکز خدمات دولتی برگه ثبت نام را با عنوانی طراحی کرده اند که مردم در مراجعه به این مراکز با این مضمون مواجهه می شوند که یارانه به همه آنها تعلق می گیرد و این خلاف واقعیت است.

 

لازم است دستگاه های نظارتی و اجرایی شهرستان بر عملکرد این مراکز نظارت لازم را داشته باشند یا حداقل در این موارد اظهار نظری داشته یاشند چرا که اکثر مردم برای پرداخت همین 5هزار تومان هزینه ثبت نام هم مشکل دارند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد