نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی :

رئیس جمهور باید دردمند جامعه و مردم خود باشد/ ما منطقه آزاد جنگ، موشک و هواپیما بودیم ولی امروز خبری از منطقه آزاد کردن قصر شیرین نیست/ رشد نقدینگی در این دولت دو و نیم برابر شد

سرویس: پیشنهاد سردبیرکد خبر: 28123|13:00 - 1396/02/28
نسخه چاپی
رئیس جمهور باید دردمند جامعه و مردم خود باشد/ ما منطقه آزاد جنگ، موشک و هواپیما بودیم ولی امروز خبری از  منطقه آزاد کردن قصر شیرین نیست/ رشد نقدینگی در این دولت دو و نیم برابر شد
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: دو سال کشور را به سمت برجام بردند و از این طرف تمام کارها از جمله اقتصاد مقاومتی تعطیل و صندوق های ما خالی شد و رشد نقدینگی در این دولت دو و نیم برابر شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در اجتماع بزرگ حامیان حجت الاسلام ابراهیم رئیسی و دکتر قالیباف که در هرسین برگزار شد با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ما در هر چهار سال یکبار فرصت داریم که برای چند دقیقه پای صندوق های رأی برویم اما در همان لحظه هم تمام اراده، نظام اقتصادی ، سیاسی و قراردادهای کشور را دست یک نفر می دهیم و این نتیجه رأِی ماست.

 

وی در خصوص شاخصه های یک رئیس جمهور اصلح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب افزود:  مومن، باتقوا و متوکل بودن به خدا، ساده زیستی و دور بودن از اشرافی گری، استکبار ستیز، شجاع و مقاوم بودن در برابر دشمن، مدیر و مدبر و کارآمد بودن، خستگی ناپذیر و دارای تفکر جهادی و درد مردم را احساس کردن از جمله شاخصه هایی است که معظم له در دیدارهای مختلف در بیان شاخصه های اصلح یک نامزد ریاست جمهوری به آن اشاره داشته اند.

 

مصری تصریح کرد: رئیس جمهور باید دردمند جامعه و مردم خود باشد، چه دردی بالاتر از اینکه پدری چهار فرزند بیکار در خانه داشته باشد یا اینکه وقتی غروب به خانه بر می گردد دست خالی باشد و چه دردی از این بالاتر می تواند باشد.

 

وی افزود:  بحث بیست درصد افزایش حقوق اقشار کم درآمد و تحت حمایت در مجلس یه تصویب رسید ولی نماینده دولت به نشانه اعتراض از آن جلسه خارج شدند، جوانان باسواد بروند و ببینند که چه کسی این موضوع را تصویب کرده است.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما به دولت گفتیم که حقوق یک مددجو 50هزار تومان است که کفاف خرید روزانه یک نان سنگک را در طول ماه نمی کند ولی در طرف مقابل دولت آمد و افزایش حقوق های نجومی و افزایش 50درصدی حقوق و دستمزد کارکنان بیمه و بانک ها را تصویب کرد اما برای یک مددجو جنجال سازی کردند ما از این چیزها ناراحتیم.

 

امصری در ادامه اظهار داشت: گر این دولت در اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به ما راست می گفت ما امروز طرفدار دولت بودیم، ما منطقه آزاد جنگ، موشک و هواپیما بودیم ولی امروز خبری از  منطقه آزاد کردن قصر شیرین نیست.

 

وی افزود:  پالایشگاه کرمانشاه را به غارت بردند و پالایشگاه اناهیتا هم به یک کلنگ زنی خلاصه شد اگر این دولت به ما راست می گفت ما امروز فارغ از هر گونه جناح بندی سیاسی و برای منافع مردم حامی دولت بودیم.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  دو سال کشور را به سمت برجام بردند و از این طرف تمام کارها از جمله اقتصاد مقاومتی تعطیل و صندوق های ما خالی شد و رشد نقدینگی در این دولت دو و نیم برابر شد.

 

وی افزود:  در دولت قبل بنزین از 80تومان به 400تومان رسید و مابه تفاوت آنرا صرف یارانه کردند اما در این دولت 600تومان افزایش قیمت بنزین داشتیم ولی چیزی به یارانه مردم افزوده نشد سوال ما این است که با این حجم افزایش قیمت چطور نمی شود یارانه مردم را افزایش داد.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد