با حضور رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان کرمانشاه/

كلنگ زني پايگاه شهري شماره 2 یهداشت و درمان هرسین با اعتبار 300 ميليون تومان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 27180|16:26 - 1395/10/19
نسخه چاپی
كلنگ زني پايگاه شهري شماره 2 یهداشت و درمان هرسین با اعتبار 300 ميليون تومان
با حضور امام جمعه، فرماندار و رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان کرمانشاه مراسم كلنگ زني پايگاه شهري شماره 2 شهر هرسين به مساحت 250 متر مربع و اعتبار 300 ميليون تومان بر گزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، با حضور امام جمعه، فرماندار و  دکتر کریم رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان کرمانشاه مراسم كلنگ زني پايگاه شهري شماره 2 شهر هرسين به مساحت 250 متر مربع و اعتبار 300 ميليون تومان بر گزار شد.

 

امير شاه آبادي فرماندار شهرستان هرسين در اين مراسم ضمن تشكر از مجموعه كاركنان شبكه بهداشت و درمان طي سخناني اظهار داشت : در بحث طرح تحول نظام سلامت در شهرستان هرسين خوب عمل شده است و از لحاظ درماني در وضعيت مطلوبي هستيم .

 

وی افزود : اجراي طرح تحول نظام سلامت با پيشرفت هاي چشمگيري در سطح كشور همراه بوده و توانسته است انتظارات درماني مردم را فراهم كند. وي ادامه داد : اجراي اين طرح توسط دولت تدبير و اميد از نيازمنديها و اولويت هاي مهم كشور بود و كمبود آن به خوبي احساس مي شد.

 

فرماندار هرسين تصریح كرد : كاهش هزينه هاي درماني مردم و ارتقاي كيفيت خدمات درماني از مهمترين دستاوردهاي اين طرح در سطح كشور است و دولت يازدهم تنها دولتي است كه تأمين سلامت مردم را در رأس امور و برنامه هاي خود قرار داد.

 

شاه آبادي در پايان سخنانش از رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرستان خواست نسبت به تأمين داروهاي مورد نياز مردم كه براي تهيه آن در سطح شهر با مشكل مواجه هستند در اسرع وقت اقدام كند .

 

در ادامه حجت الاسلام روح الله باقري امام جمعه هرسين با تشكر از خدمات صورت گرفته توسط دولت در راستاي طرح تحول نظام سلامت در سطح كشور طي سخناني بيان نمود : بحث سلامت از لحاظ ديني ، اخلاقي و عقلي از مسائل و نيازهاي مهم جامعه بشري است .

 

وی  افزود : حضور بيشتر پزشكان متخصص در بيمارستان از نيازهاي مهم و اساسي مردم شهرستان است .

 

در پايان اين مراسم دكتر حسين كريم رئيس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات ، بهداشتي درماني استان كرمانشاه از طرح تحول نظام سلامت بعنوان تعهد و اولويت دولت در جهت تأمين سلامت مردم ياد كرد و افزود : تأمين سلامت مردم از مؤلفه هاي مهم دولت است و دستاوردهاي آن مي بايست در سطح استان تبيين و تشريح شود.

 

وي افزود : ارائه خدمات مي بايست در راستاي چالش ها و نيازهاي مردم باشد و همه مسئولين مي بايست در اين راه همدل و همگام باشند و نبايد نسبت به حل مشكلات درماني مردم بي تفاوت باشيم.

 

دكتر كريم هدف از سفر به شهرستان هرسين را بررسي و بازنگري برنامه ها و زيرساخت هاي حوزه سلامت بيان نمود و اظهار داشت : در راستاي تحقق طرح نظام سلامت در شهرستان هرسين اقدامات بسيار خوبي صورت گرفته كه مي توان به ساخت كلنيك تخصصي پزشكان و زايشگاه پيشرفته ، توسعه زيرساخت هاي بهداشتي و ايجاد آموزشگاه بهورزي اشاره نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد