رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در گفتگو با دیوانگاه:

اقدام شورای تأمین استان در خصوص تخلفات مکتب گلیم وگبه کرمانشاه بر اساس مستندات بوده است/ خواستار تسریع در احقاق حقوق سپرده گذاران هستیم

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 26815|10:20 - 1395/09/09
نسخه چاپی
اقدام شورای تأمین استان در خصوص تخلفات مکتب گلیم وگبه کرمانشاه بر اساس مستندات بوده است/ خواستار تسریع در احقاق حقوق سپرده گذاران هستیم
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در خصوص پیگیری مطالبات سپرده گذاران مکتب گلیم و گبه کرمانشاه گفت: اقدام شورای تأمین و دستگاه قضا بر اساس کار کارشناسی چندین ماهه و مستندات جمع آوری شده صورت گرفته و تصمیمی به موقع بوده است.

حسن سلیمانی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در خصوص بررسی آخرین وضعیت از پرونده تخلفات شرکت گلیم و گبه کرمانشاهدر گفتگو با خبرنگاردیوانگاهاظهار داشت: با توجه به تماس های مکرر و پیامک هایی که از سوی سپرده گذاران در این خصوص به اینجانب و بقیه نمایندگان استان رسید پیگیر موضوع شدیم.

 

وی افزود در جلسه ای که مجمع نمایندگان استان داشتند بنا بر این شد که به جای رسیدگی موردی با شکایات مردم ئ تحقیق و تفحص در این خصوص موضوع را از طریق شورای تأمین استان پیگیری کنیم.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با هماهنگی که با استاندار صورت گرفت جلسه ای تشکیل شد و مباحثی مطرح شد و مستنداتی ارائه شد و نتیجه این شد که اقدام شورای تأمین و دستگاه قضا بر اساس کار کارشناسی چندین ماهه و مستندات جمع آوری شده صورت گرفته و تصمیمی به موقع بوده است.

 

سلیمانی در ادامه اظهار داشت: ما از زحمات ادارات و ارگان های ذی ربط کمال تشکر را داریم و خواستار تسریع در احقاق حقوق سپرده گذاران هستیم هر چند که این ارگان های احتیاط های لازم را داشته اند و دقت زیادی در این خصوص صرف کرده اند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد