ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نجات معجزه آسا‌ی زن 45 ساله از شعله‌های حریق+ جزییات

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 26504|12:37 - 1395/08/02
نسخه چاپی
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: نجات زن 45 ساله از حریق در خانه مسکونی اش معجزه آسا بود.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگارگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حادثه آتش سوزی منزل مسکونی ، اظهار داشت: در ساعت 20:12 دقیقه شب گذشته یک خانم میانسال با سامانه 125 تماس گرفت و آتش سوزی منزل مسکونی خود را اعلام کرد اما متأسفانه به دلیل استرس زیاد بدون اطلاع دادن آدرس، تماس را قطع کرد.
 
وی تصریح کرد: با تماس دوباره نیروی آتش نشانی به شماره مورد نظر، دیگر هیچ پاسخی دریافت نشد به طوریکه تقریبا به موضوع مزاحمت تلفنی مشکوک شدیم.
 
ملکی ادامه داد: اما پرسنل ستاد فرماندهی به دلیل تجربه زیاد، از لحن صدای خانم متوجه شدند که وی مزاحم تلفنی نبوده بلکه دچار استرس و فراموشی آدرس شده است.
 
وی افزود: خوشبختانه ستاد فرماندهی مجهز به سیستم پیشرفته ای است که در هنگام تماس علاوه بر تلفن، آدرس محل را به صورت کلی ثبت می کند.
 
ملکی بیان کرد: ایستگاه آتش نشانی با توجه به حس وظیفه شناسی به همراه 2 ایستگاه عازم محل شدند و با پرس و جوهای فراوان در نهایت محل مورد نظر را پیدا کردند.
 
وی ادامه داد: آتش نشان‌ها با حضور در ساختمان متوجه واحدی در طبقه 5 شدند که کرکره این واحد از پشت بسته بود اما دود از اطراف به بیرون نفوذ می کرد.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: آتش نشان‌ها به سرعت عملیات را با باز کردن در منزل آغاز می کنند و متوجه خانم حدوداً 45 ساله ای که در میان شعله ها محبوس شده بود، می شوند.
 
ملکی تصریح کرد: خوشبختانه با حضور به موقع آتش نشان‌ها، این خانم نجات پیدا می کند اما از شهروندان تقاضا داریم با حفظ خونسردی و کنترل استرس آدرس را گزارش دهند و در صورت امکان حادثه را به همسایه های خود اطلاع رسانی کنند.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: با ایمن سازی محل عملیات در ساعت 21:7 به پایان رسید.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد