فرمانده انتظامی هرسین خبر داد/

دستگيري 7 سارق در شهرستان هرسين

سرویس: اجتماعیکد خبر: 26333|13:14 - 1395/07/19
نسخه چاپی
دستگيري 7 سارق در شهرستان هرسين
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان از دستگيري 7 سارق در هرسين خبر داد.

سرهنگ شکری فرمانده انتظامی شهرستان هرسین  درگفتگو با خبرنگار دیوانگاهاظهار داشت :در راستای اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي ماموران پليس با گشت زني هاي هدفمند در نقاط جرم خيز و حاشيه شهر، هفت سارق را دستگير و 9 مورد سرقت را کشف کردند.

 

وی افزود: در اجراي طرح عملياتي پاکسازي نقاط جرم خيز و حاشيه اي شهرستان هرسين، ماموران انتظامي با گشت زني هاي هدفمند و نامحسوس موفق شدند هفت سارق را دستگير و 9 مورد سرقت را كشف كنند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان خاطرنشان کرد: اين سرقت ها چهار مورد سرقت ادوات کشاورزي، دو مورد سرقت محتويات داخل خودرو، يک مورد سرقت موتورسکلت و دو مورد ساير عناوين سرقت بود که با تلاش ماموران پليس آگاهي و کلانتري 12 کشف شد.

 

وی بیان داشت: همچنين ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر در راستاي اين طرح موفق شدند مقدار234 گرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف و در اين زمينه نيز يک نفر را دستگير کردند و با تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي گرديد.

 

سرهنگ شکری در ادامهاظهار داشت: پليس با تمام توان در راستاي تامين نظم و امنيت و ارتقاي احساس امنيت شهروندان تلاش مي كند و شهروندان در صورت مشاهده موارد مشكوك مي توانند مراتب را به مركز فوريت هاي پليس 110 گزارش كنند و انتقادها و پيشنهادهاي خود از عملكرد پليس را نيز به سامانه197 انعکاس دهند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد