فرمانده انتظامی هرسین خبر داد/

مسئولین هیئت ها با نیروی انتظامی همکاری کنند/وجود افراد مشکوک و مزاحمت های نوامیس اطلاع داده شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 26290|12:17 - 1395/07/14
نسخه چاپی
مسئولین هیئت ها با نیروی انتظامی همکاری کنند/وجود افراد مشکوک و مزاحمت های نوامیس اطلاع داده شود
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هرسین گفت: همکاری مسئولین هیئت ها با نیروی انتظامی در راستای اجرای نظم و امنیت در ایام محرم لازم است.

سرهنگ شکری فرمانده انتظامی شهرستان هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش اظهار داشت: تمهیداتی در نظر گرفته شده که در ایام محرم نظم و امنیت هیئت های عزاداری و مراسماتی که در مساجد برگزار می شود تأمین شود.

 

وی افزود: لازم است یک همکاری و تعامل خوبی بین مسئولین هیئت ها و هیئت امنای مساجد با نیروی انتظامی در راستای اجرای نظم و امنیت مجالس برقرار شود .

 

فرمانده انتظامی شهرستان خاطرنشان کرد: تهدیداتی که امروز  کشورهای منطقه وجود دارد می طلبد که ما هم در این راستا هوشیار باسیم و لذا تقاضا داریم مسئولین هیئت ها و مردم  ورود هر گونه افراد مشکوک  و ناشناس با شکل و شمایل خاص را فورأ اطلاع دهند.

 

سرهنگ شکری در ادامه اظهار داشت: لازم است مسئولین هیئت ها از ورود افرادی که قصد مزاحمت برای عزاداران و نوامیس مردم را دارد جلوگیری کرده و مراتب را به نیروی انتظامی مستقر در محل اطلاع دهند و اینکه حتمأ در هیئت ها مکان های خانم ها از آقایان جدا در نظر گرفته شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد