پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه12:17 - 1395/07/14
فرمانده انتظامی هرسین خبر داد/

مسئولین هیئت ها با نیروی انتظامی همکاری کنند/وجود افراد مشکوک و مزاحمت های نوامیس اطلاع داده شود

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هرسین گفت: همکاری مسئولین هیئت ها با نیروی انتظامی در راستای اجرای نظم و امنیت در ایام محرم لازم است.

سرهنگ شکری فرمانده انتظامی شهرستان هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش اظهار داشت: تمهیداتی در نظر گرفته شده که در ایام محرم نظم و امنیت هیئت های عزاداری و مراسماتی که در مساجد برگزار می شود تأمین شود.

 

وی افزود: لازم است یک همکاری و تعامل خوبی بین مسئولین هیئت ها و هیئت امنای مساجد با نیروی انتظامی در راستای اجرای نظم و امنیت مجالس برقرار شود .

 

فرمانده انتظامی شهرستان خاطرنشان کرد: تهدیداتی که امروز  کشورهای منطقه وجود دارد می طلبد که ما هم در این راستا هوشیار باسیم و لذا تقاضا داریم مسئولین هیئت ها و مردم  ورود هر گونه افراد مشکوک  و ناشناس با شکل و شمایل خاص را فورأ اطلاع دهند.

 

سرهنگ شکری در ادامه اظهار داشت: لازم است مسئولین هیئت ها از ورود افرادی که قصد مزاحمت برای عزاداران و نوامیس مردم را دارد جلوگیری کرده و مراتب را به نیروی انتظامی مستقر در محل اطلاع دهند و اینکه حتمأ در هیئت ها مکان های خانم ها از آقایان جدا در نظر گرفته شود.