وحید ارم آبادی در گفتگو با دیوانگاه:

780 دانش آموز مددجو در شهرستان هرسین نیازمند کمک خیران نیکوکار

سرویس: اجتماعیکد خبر: 26155|09:57 - 1395/06/29
نسخه چاپی
780 دانش آموز مددجو در شهرستان هرسین نیازمند کمک خیران نیکوکار
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) هرسین گفت: 780 دانش آموز مددجو در شهرستان هرسین نیازمند کمک خیران نیکوکار می باشند.

وحید ارم آبادی مدیر کمیته امداد امام(ره) شهرستان هرسیندر گفتگو با دیوانگاهاظهاز داشت: کمیته امداد هر ساله در آستانه سال جدید با هدف تامین هزینه های تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت به آنان کمک هزینه تحصیلی اعطا می کند.

 

وی با بیان اینکه کمک هزینه های تحصیلی از منابع امدادی و کمک های خیران تامین می شود افزود: در حال حاضر 780 دانش آموز در شهرستان هرسین تحت حمایت کمیته امداد هستند.که سرانه کمک هزینه تحصیلی اعطایی به هر دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد  500 هزار ریال می باشد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان با اشاره به اینکه کمک هزینه های تحصیلی کمیته امداد تنها بخشی از هزینه های تحصیل دانش آموزان نیازمند را رفع می کند اظهار امیدواری کرد: در آستانه بازگشایی مدارس خیران نیکوکار با اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی به یاری دانش آموزان نیازمند بشتابند.

ارم آبادی  همچنین به برگزاری جشن ملی عاطفه ها در آستانه سال تحصیلی هرسال اشاره و خاطرنشان کرد: نزدیک به 400 میلیون ریال کمک مردمی در جشن عاطفه های سال گذشته نیز جهت تامین هزینه های تحصیلی دانش آموزان نیازمند تحت حمایت در این شهرستان جمع آوری شده است.

 

وی  با بیان اینکه جشن عاطفه ها  امسال نیز در دو بخش مردمی و مدارس برگزار می شود تصریح کرد: بخش مردمی این جشن طی بیست و پنجمین روز از شهریور ماه به صورت جشنواره عاطفه ها برگزار شد که آمار اولیه حاکی از جمع آوری206 میلیون ریال کمک مردمی در این جشن ملی است.

 

مدیر کمیته امداد امام(ره) شهرستان هرسین با اشاره به اینکه جشن عاطفه ها ویژه مدارس در دهم مهر ماه در سطح مراکز آموزشی این شهرستان برگزار می شود اظهار امیدواری کرد: امسال کمک های مردمی در جشن عاطفه ها از رشد چشمگیری برخوردار باشد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد