فرمانده لشکر عملیاتی حضرت نبی اکرم(ص):

دشمنان به دنبال این هستند که ارزش ها و وحدت و یکپارچگی مردم را از ما بگیرند

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 25784|19:47 - 1395/06/04
نسخه چاپی
دشمنان به دنبال این هستند که ارزش ها و وحدت و یکپارچگی مردم را از ما بگیرند
فرمانده لشکر عملیاتی حضرت نبی اکرم(ص) گفت: دشمنان به دنبال این هستند که این ارزش ها و وحدت و یکپارچگی مردم را که از اول انقلاب تا به حال به خاطر آن خون داده ایم از ما بگیرند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،سردار احمدی پور فرمانده لشکر عملیاتی حضرت نبی اکرم(ص(در مراسم یادواره شهدای حوزه مقاومت امام علی(ع) و گرامیداشت سالروز شهادت شهید حمید حسینی اظهار داشت: خداوند را شاکریم که امروز به ما این توفیق را داد که در جمع شما مردم حزب الهی و و انقلابی هرسین حضور پیدا کنم که در دوران انقلاب ثابت کردید که مومن و معتقد و ولایتمدار هستید.

 

وی در وصف خصوصیات شهید حسینی افزود: شهید حسینی مایه افتخار ماست و بنده این افتخار را داشتم که مدتی در کنار ایشان در صحنه های مختلف مبارزه با دشمن باشم، این شهید از انسان های اثر گذار ، شاخص، شجاع و معتقد بود و در واقع خصلت های یک مسلمان واقعی را در وی می توانستیم ببینیم.

 

فرمانده لشکر عملیاتی حضرت نبی اکرم(ص(خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال این هستند که این ارزش ها و وحدت و یکپارچگی مردم را که از اول انقلاب تا به حال به خاطر آن خون داده ایم از ما بگیرند.

 

سردار احمدی پور اظهار  داشت: انقلاب اسلامی ایران در تاریخ دنیا یک تحول ایجاد کرد و به کشورهای اسلامی شجاعت استقامت و ایستادگی در برابر استکبار را داد و این به برکت رهبری امام (ره) و حضور مردم در صحنه بود.

 

وی افزود: آنچیزی که دشمنان از آن وحشت دارند بحث وحدت است تا زمانیکه این وحدت در بین ما هست و با ارزشها پایبند هستیم قطعاً دشمن مأیوس می شود ولی باید هوشیار باشیم چرا که دشمن همیشه از توطئه خود دست بردار نیست.

 

فرمانده لشکر عملیاتی حضرت نبی اکرم(ص ) تصریح کرد: امروز تنها کشوری که در منطقه امنیت صد در صدی دارد ایران اسلامی است و این به برکت رشادت های شهیدان و صبر و ایستادگی خانواده های معظم آنهاست.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد