امام جمعه شهرستان هرسین :

مهمترین مرحله استقلال و خودکفایی استقلال فرهنگی است /برخی ها در داخل کشور با ساده لوحی می خواهند پازل امریکا را کامل کنند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 25666|18:07 - 1395/05/29
نسخه چاپی
مهمترین مرحله استقلال و خودکفایی استقلال فرهنگی است /برخی ها در داخل کشور با ساده لوحی می خواهند پازل امریکا را کامل کنند
امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه شهرستان گفت: متأسفانه یک عده بی بصیرت، خائن و ساده لو در داخل کشور می خواهند پازل آمریکا را تکمیل کنند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به پیش رو داشتن هفته دولت اظهار داشت: گرامی می داریم آغاز هفته دولت و یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر را و به همه دولتمردان و آنهایی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند هم خسته نباشید عرض می کنیم.

 

وی افزود: یکی از شعارهای انقلاب و در واقع اولین شعار آن استقلال است چرا که اولین وظیفه دولت حفظ استقلال است و این استقلال می تواند جنیه فرهنگی، اجتماعی ، اقتصادی و یا نظامی داشته باشد.

 

خطیب جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: البته مهمترین مرحله استقلال و خودکفایی استقلال فرهنگی است، اگر ما از نظر فرهنگی مستقل نباشیم و زیر نفوذ ابرقدرت ها باشیم و سبک زندگی ایرانی اسلامی نداشته باشیم این استقلال نیست.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت: ملت ایران یک ملت با تمدن و فرهنگ بسیار اصیل است و این تمدن عجین شده است با مکتب اسلام و این دو در کنار هم یک سبک ایرانی اسلامی را جلوی راه ما می گذارند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: نکته دیگر بحث استقلال اقتصادی است که به فرموده رهبری یعنی هضم نشدن در هاضمه اقتصادی جامعه جهانی، البته کسی منکر معامله با کشورهای دیگر نیست اما راه استقلال اقتصادی یک اقتصاد مقاومتی و توجه و اتکا به ظرفیت های داخل است.

 

امام جمعه شهرستان هرسین در ادامه با اشاره به انهدام گروه تروریستی داعش در کرمانشاه خاطرنشان کرد: باید دید که امریکا، اسرائبل و عربستان چه برنامه ای برای ایران دارند، و اینکه چرا در داخل به دنبال عملبات های تروریستی هستند و بهترین نیروهای خود را برای اینکار به داخل کشور اعزام می کنند.

 

حجت الاسلام باقری اظهار داشت: نکته اول اینکه دشمنان می بینند که در یمن، سوریه و عراق نتوانستند جلوی ایران بایستند و اگر بنا باشد قدرت ایران را در منطقه کاهش دهند تنها راهش ایجاد ناامنی در داخل کشور است و از طرفی این برجام هم نتوانست از خصومت امریکا علیه ایران کم کند و البته اراده امریکا را برای ضربه زدن مصمم تر کرده کرده است.

 

وی افزود: نکته دیگر موضوع انتخابات 96است هر چند هنوز زود است که در این مورد صحبت شود اما دشمنان تمام سعی خود را بر روی این موضوع گذاشته اند که آشوبی مثل فتنه 88ایجاد کنند و منتظرند که ببینند چه کسی پازل آنها را در داخل کشور کامل می کند.

 

خطیب جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: متأسفانه یک عده بی بصیرت، خائن و ساده لو مثل بیت آقای منتظری در داخل فایل صوتی مرده ای را منتشر می کنندو پسر آقای منتظری علنأ می گوید که می خواهیم غائله درست کنیم، این به آن معنی است که این ساده لوحی هنوز در این بیت وجود دارد و می خواهند پازل امریکا را تکمیل کنند.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت: البته ملت ایران و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ما آگاه و در حال جانفشانی هستند و حتمأ مردم هم قدردان این امنیت خواهند بود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع شورای شهر و استعفای چهار نفر از این اعضا افزود: اختلاف در بین اعضای این شورا از روز اول وجود داشت و البته ما هم منکر اختلاف نظر نیستیم اما این اختلاف نظرها تا جایی خوب است که ضرری نزند و توهینی به شعور مردم نکند.

 

امام جمعه شهرستان هرسین تصریح کرد: تقریبأ هشت ماهی از عمر این دوره شورا باقی مانده درخواستی که داریم این است که ما کاری به رفتن شهردار قبل نداریم که مقصر چه کسی بود ولی این شهردار جدید را که عملکرد خوبی هم دارد و بدون حاشیه است اجازه بدهید کار کند و نگذارید در این مدت باقی مانده شهر عقب بیفتد.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت: این نمایش جدید را هم که احساس می شود بچه بازی و کلاه سر مردم گذاشتن است را تمام کنید، هر چند که در طول این مدت سه سال کاری نکردید حداقل این مدت باقی مانده را به مردم توهین نکنید.

 

وی افزود: این دعواها بر سر ریاست است نه خدمت به مردم، آقایان می گویند منابع مالی نیست، سالهای قبل منابع مالی بود چکار کردید چطور آنزمان که 25نفر از نزدیکان خود را با لعابی گری  وارد شهرداری کردید و شهرداری هم در پرداخت حقوق آنها مشکل داشت کاری نکردید.

 

خطیب جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر کارگرهای شهرداری هرجایی می روند به آنها قرض نمی دهند آنوقت این افراد دنبال استعفا هستند، برخی ها به دنبال این هستند که از خود قهرمان بسازند.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد