حجت الاسلام روح الله باقری :

تمام شیطنت امریکا و اسراییل غافل کردن مسلمانان از مسئله فلسطین است/ پیام راهپیمایی روز جهانی قدس این است که امت اسلامی زیر بار ظلم نخواهد رفت

سرویس: سیاسیکد خبر: 25040|17:20 - 1395/04/11
نسخه چاپی
تمام شیطنت امریکا و اسراییل غافل کردن مسلمانان از مسئله فلسطین است/ پیام راهپیمایی روز جهانی قدس این است که امت اسلامی زیر بار ظلم نخواهد رفت
امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: تمام شیطنت امریکا و اسراییل بر این سر این است که می خواهند ما از مسئله فلسطین و ظلمی که دارند در حق جامعه اسلامی انجام می دهند غافل شویم .

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به توطئه های استکبار بر علیه دنیای اسلام اظهار داشت امروز جامعه بشریت را دارند به دو راه منحرف می کنند اول: راه بی دینی افراطی و هرزگی است و دوم): دینداری منحرفانه و افراطگری تحت پوشش دینداری است که بر اساس همین تفکر دوم هزاران جوان را تربیت می کنند تا به خودشان بمب ببندند و مردم شیعه و سنی بی گناه را بکشند.

 

وی افزود: منطقه ما امروز دچار این دو تفکر شوم شده است که مانند لبه های قیچی هستند و دسته این قیچی در دست ابلیس و در نهایت صهیونیست و امریکا است و تنها راهی که می تواند به این قضیه کمک کند دینداری حقیقی است.

 

امام جمعه شهرستان هرسین در ادامه خاطرنشان کرد تمام شیطنت امریکا و اسراییل بر این سر این است که می خواهند ما از مسئله فلسطین و ظلمی که دارند در حق جامعه اسلامی انجام می دهند غافل شویم  و امروز اگر می بینیم که داعش را در منطقه مستقر کرده اند تنها هدف همین است و تنها راه مقابله با اسراییل این است که همیشه در صحنه باشیم و تنگاتنگ مبارزه کنیم.

 

حجت الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت کسانی که امروز در منطقه ادعای شرف و غیرت می کنند(مخصوصاً کشررهای عرب منطقه و سعودی ها)باید به فکر بیفتند که تا کی باید زیر سلطه امریکا و صهیونیست باشند.

 

وی افزود پیام راهپیمایی روز جهانی قدس این است امت اسلامی زیر بار ظلم نخواهد رفت ولو اینکه این کشور ظالم را کشورهای قدرتمند دیگر هم حمایت کنند و از اعتقادات ما این است که بدون شک قدس شریف آزاد خواهد شد و مردم نماز عیدین را در آنجا اقامه خواهند کرد.

 

خطیب جمعه شهرستان با اشاره به نعمت امنیت در کشور خاطرنشان کرد جا دارد از زحمات و تلاش های شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی در برقرای امنیت تشکر کرد که امنیت پایداری را برای ما به ارمغان آوردند و این درحالی است که تمام اطراف ما را جنگ و خونریزی فرا گرفته است.

 

حجت الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به ان دسته از افراد که می گویند به ما چه که در کشورهای منطقه چه می گذرد اظهار داشت کشورهای اروپایی از آنطرف دنیا می آیند و در خاورمیانه برای امنیت خود هزیه می کنند ما چطور برای امنیت خود هزینه نکنیم، اگر امروز با داعش و صهیونیست در مرز عراق و سوریه مبارزه نکنیم باید در همدان و کرمانشاه با آنها مقابله کنبم.

 

وی ضمن تشکر از برگزار کنندگان مراسمات شب های قدر و به خصوص نیروی انتظامی در حفظ نظم و امنیت افزود: مراسم شب های قدر با حضور پرشور زنان و مردان و جوان ما برگزار شد که در این مراسمات شاهد حضور 90درصدی جوانان بودیم و بایستی قدر این جوانان را دانست.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد