پس از گل آلود شدن آب هرسین نوبت فاضلاب شد/

بالا آمدن فاضلاب در برخی خانه های حوالی میدان جمهوری اسلامی در هرسین/زیرساخت های شهرستان جوابگوی شرایط بحرانی نیست

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 23899|17:19 - 1395/01/25
نسخه چاپی
بالا آمدن فاضلاب در برخی خانه های حوالی میدان جمهوری اسلامی در هرسین/زیرساخت های شهرستان جوابگوی شرایط بحرانی نیست
هنوز چند روزی از وضعیت گل آلود شدن آب شرب شهرستان نگذشته که اینبار نوبت به وضعیت فاضلاب شهرستان رسیده است.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،شهرستان هرسین این روزها بیشتر شبیه یک شهر بحران زده در آمده است البته با این تفاوت که هنوز بحرانی اتفاق نیفتاده و فقط چند روزی آنهم به آرامی باران باریده است.

 

البته این وضعیت بارندگی دلیلی شد بر این واقعیت که اصلأ شهرستان هرسین کشش وقایع طبیعی را دارد یا نه،

 

هنوز چند روزی از وضعیت گل آلود شدن آب شرب شهرستان نگذشته که اینبار نوبت به وضعیت فاضلاب شهرستان رسیده است، فاضلابی که حتی تحمل این حجم کم بارش را ندارد و یا اینکه شبکه های فاضلاب شهرستان اینقدر فرسوده هستند که جوابگوی این شرایط را ندارند.

 

در تازه ترین مورد چند خانه در حوالی میدان جمهوری اسلامی و روبروی شعبه بانک ملت فاضلاب چندین خانه مسکونی بالا آمده و به نظر می رسد تلاش ساکنین برای برون رفت از این وضعیت بی فایده مانده است.

آقای نوروزی ساکن یکی از این خانه ها در گفتگو با خبرنگار دیوانگاه اظهار داشت متأسفانه تمام وسایل منزل نجس شد و مجبور شدیم تمام فرش ها را به فرش شویی بفرستیم.

 

وی افزود در حال حاضر فاضلاب در حمام، راهروها، و حتی پذیرایی بالا آمده ولی تا  به حال هیچگونه اقدامی از سوی ارگان های متولی صورت نگرفته است.

 

این شهروند در ادامه خاطرنشان کرد این وضعیت روز گذشته اتفاق افتاده که در پی تماس با اداره آب و فاضلاب عنوان کردند که در حال حاضر امکان ندار و باید وقت ادارای تماس بگیرید.

آقای نوروزی در ادامه اظهار داشت صبح امروز چندین بار تماس گرفتیم تا در نهایت دو نفر کارگر بدون هیچ امکاناتی در محل حاضر شدند و در حال حاضر هم مجبور شدیم تمام خروجی های فاضلاب را با گونی ببندیم و آن طبقه مسکونی را تخلیه کنیم و در حال حاضر هم در خانه یکی از بستگان به سر می بریم.

 

به گزارش دیوانگاه در شرایط فعلی آنچیزی که ضعف آن بیش از پیش به چشم می آید نبود زیرساخت لازم در شهرستان است و بایستی مدیریت بحران در شهرستان در ابتدا فکری به حال شبکه آب و فاضلاب و زیرساخت های شهرستان بکند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد