با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد/

مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقاشی و نمایشگاه کتاب در هرسین+تصویر

سرویس: فرهنگیکد خبر: 22718|11:35 - 1394/11/13
نسخه چاپی
مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقاشی و نمایشگاه کتاب در هرسین+تصویر
با حضور فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین و در دومین روز از دهه مبارک فجر مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقاشی و نمایشگاه کتاب در هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،با حضور فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین و در دومین روز از دهه مبارک فجر مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقاشی و نمایشگاه کتاب در هرسین برگزار شد.

میری رئیس اداره ارشاد اسلامی در حاشیه این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت نمایشگاه طراحی که در  محل کتابخانه عمومی شهدای محراب شهرستان برگزار شده حاوی 30اثر از هنرمند جوان شهرستان آقای علی اشرف حیدری است.

وی در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب افزود این نمایشگاه نیز با بیش از صدها عنوان کتاب در زمینه‌های مذهبی، علمی، روانشناسی، آشپزی، پزشکی، کامپیوتر، کودک و نوجوان، تاریخی و ادبی تا پایان دهه مبارک فجر  پذیرای حضور علاقه مندان می باشد.

در ادامه علی اشرف حیدری مسئول نمایشگاه نقاشی و طراحی با موضع احترام به سالمندان در گفتگو با دیوانگاه در خصوص آثار خود اظهار داشت این آثار به سبک طراحی چهره و با سیاه قلم و در راستای احترام با قشر سالمند با بهره گیری از تصویر برخی از هنرمندان مطرح کشور و شخصیت های جهانی طراحی شده است.

وی افزود 30اثر موجود در این نمایشگاه با کمترین امکانات و بازه زمانی طراحی شده و این آثار در واقع خلاققیت ذهنی اوست و در این زمینه هیچ دوره تخصصی را طی نکرده است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد