دیدار خانواده شهدا ،طلاب و روحانیون با آیت الله علما در هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 19785|13:27 - 1394/07/27
نسخه چاپی
دیدار خانواده شهدا ،طلاب و روحانیون با آیت الله علما  در هرسین
صبح امروز جمعی از خانواده های معظم شهدا و طلاب و روحانیون هرسین با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، صبح امروز در دفتر امام جمعه شهرستان هرسین جمعی از اعضای خانواده شهدا و طلاب و روحانیون شهرستان با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

 

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور نماینده ولی فقیه در استان گزارشی از عملکرد حوزه های علمیه شهرستان ارائه کرد.

 

در ادامه آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تشکر از فعالیت های صورت گرفته در شهرستان با بیان مطالبی در خصوص بحث اخلاق و ارتباط انسان با خداوند اظهار داشت اگر فکرمان این باشد که در خدمت خداوند ، قرآن و اهل بیت (ع) باشیم خداوند آنگونه که شایسته است زمینه را برای ما فراهم می کند و انسان تابع نیت اوست هر طوری که نسبت به درون و تفکرش باشد.

 

وی افزود مقدرات ما بر طبق نیت ما رقم می خورد لذا این مهم است که در ابتدای راه چگونه حرکت کنیم و چگونه با خداوند قراردادمان را امضاء کنیم و به آن پایبند باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه خاطرنشان کرد زندگی فراز و نشیب های سختی دارد، گاهی اوقات کارهایی از انسان سر می زند که حاصل تمام عمر از دست انسان می رودو لذا دائماً باید دست به دعا باشیم و از خداوند بخواهیم که ما را حفظ کند.

 

آیت الله علما در ادامه اظهار داشت ما طلبه ها بایستی اشتغالمان الهی و خدایی باشد آنوقت است که امدادهای غیبی از در و دیوار می ریزد و به هر اندازه که برای خدا خرج کنیم به همان اندازه هم جزاء می بینیم و ما بایستی این بُنیه بندگی خود را بیشتر کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد