صبح امروز برگزار شد/

مراسم بزرگداشت شهید اسماعیل هنیه در هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31810|19:02 - 1403/05/13
نسخه چاپی
مراسم بزرگداشت شهید اسماعیل هنیه در هرسین
مراسم بزرگداشت شهید مجاهد دکتر اسماعیل عبدالسلام هنیه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان و با سخنرانی حجت الاسلام احمدی نماینده مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد..

به گزارش دیوانگاه ،مراسم بزرگداشت شهید مجاهد دکتر اسماعیل عبدالسلام هنیه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان و با سخنرانی حجت الاسلام احمدی نماینده مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد..

 

حجت الاسلام وحید احمدی نماینده مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی و حمایت جمهوری اسلامی ایران از فلسطین اولین جرقه های امید در دل ملت فلسطین به وجود آمد، عملیات طوفان الاقصی که حیرت تمام دنیا را برانگیخت، دشمن هنوز نتوانسته است یک دلیل وتحلیل قطعی برای خودش پیدا کند که چطور گروه اندکی از رزمندگان فلسطین توانستند از این همه دیواره امنیتی و حفاظتی که دور خودشان ایجاد کرده بودند رد شوند،.

 

ماینده مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز ما باید احساس مسئولیت کنیم و بدانید که حق پیروز است و این قبیل اقدامات دشمن نشانه قدرت نیست بلکه نشان از استیصال دشمنان است و بدانید که حقانیت همین خون ها حتما گریبان ظالم و ستمگر را خواهد گرفت. 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد