فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

بسیج در همه صحنه ها تاثیرگذار بوده است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31813|15:22 - 1403/05/17
نسخه چاپی
بسیج در همه صحنه ها تاثیرگذار بوده است
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در جمع بسیجیان شهرستان هرسین گفت: امروز بعد از گذشت بیش از 4دهه از عمر انقلاب و پشت سر گذاشتن فراز و نشیب ها، حضور نیروهای مردمی با نام بسیج در همه صحنه ها تاثیرگذار بوده است، بسیج تمام کننده بود و امروز جایگاه بسیج همان جایگاه مجاهدان صدر اسلام است.

به گزارش دیوانگاه ،سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در جمع بسیجیان شهرستان هرسین با اشاره به اهمیت جایگاه بسیج اظهار داشت:امروز بعد از گذشت بیش از 4دهه از عمر انقلاب و پشت سر گذاشتن فراز و نشیب ها، حضور نیروهای مردمی با نام بسیج در همه صحنه ها تاثیرگذار بوده است، بسیج تمام کننده بود و امروز جایگاه بسیج همان جایگاه مجاهدان صدر اسلام است.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: انسان هایی که باانگیزه معنوی و با اعتقاد و بدون هیچگونه انگیزه مادی و فقط برای رضای خدا و پشتیبانی از این نظام قدم برداشتن و حرکت کردند.

 

 وی خاطرنشان کرد: همین فرهنگ مجاهدت است، مجاهدت فقط سلاح به دست گرفتن و به جنگ دشمن رفتن نیست امروز و در هر زمانی مجاهدت بستر و شکلش قابل تغییر است.

 

ریحانی اظهار داشت: دشمن یک جنگ ترکیبی گسترده ای را بر علیه ما آغاز کرده است، هر فردی که اقدام وعملی انجام دهد که دشمن ناراضی باشد و او را ناامید کنید این فرد مجاهد است، زمانی جنگ با سلاح به دست گرفتن بود ولی امروز این اسلحه قلم، کاغذ، فکر و نگاه ما به تبیین این مسیر است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد