قائم مقامی چشمه گچی در هاله ای از ابهام ؛

آیا مهدوی برای فرار از «کشکی شدن» عنوان تراشی کرده است ؟

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 15361|18:14 - 1393/11/25
نسخه چاپی
آیا مهدوی برای فرار از «کشکی شدن» عنوان تراشی کرده است ؟
سوالی در این رابطه مطرح است و اذهان عمومی را مشغول ساخته، آنهم اینکه آیا مهدوی چشمه گچی عنوان تراشی کرده است ؟

به گزارش خبرنگار دیوانگاهبه نقل ازمغرب پرس،هفته گذشته خبری با تیتر «حسنعلی مهدوی چشمه گچی بعنوان مشاور و قائم مقام جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه» بر روی خروجی سایت های خبری قرار گرفت .

سایت توسعه وابسته به حزب توسعه کرمانشاه هم در خبری تفصیلی ، تیتر فوق را تکرار و تایید نمود و شرحی از اتفاقات و صحبت های جلسه معارفه را منتشر ساخت .

سوالی در این رابطه مطرح است و اذهان عمومی را مشغول ساخته، آنهم اینکه آیا مهدوی چشمه گچی عنوان تراشی کرده است ؟

در ساز و کار سیستم جمعیت هلال احمر، مدیرعامل با رای اعضای هیئت مدیره انتخاب می گردد و به نظر نمی رسد به همین راحتی فردی را عنوان قائم مقام و با اختیارات تام منصوب ساخت .

آنچه از شنیده ها به گوش می رسد آن است که در حکم مهدوی چشمه گچی نامی از «قائم مقام» با توصیفاتی که توسعه آورده، وجود ندارد و فقط «مشاور» بودن وی عنوان شده است .

آیا مهدوی چشمه گچی کشکی شده است ؟ آیا عبارتی که خود وی مبدع آن بود و خطاب به جعفر همتی گفت «مشاور یعنی کشک!»، دامنگیرش شده و برای رهایی از آن عنوان تراشی نموده است ؟

شبهه ای در رابطه با حکم مهدوی چشمه گچی وجود دارد و آن اینکه آیا وی به عنوان قائم مقام حکم دارد ؟ و یا فقط حکم کشکی مشاوری ؟

رسانه ها هم در این رابطه دچار تناقض گویی شده اند و به عنوان نمونه سایت اصلاح طلب از عنوان قائم مقام استفاده می کند و سایتی دیگر فقط عنوان مشاور را ذکر می کند .

برهمین اساس و در راستای شفاف سازی، اگر حکمی مبنی بر قائم مقامی وجود دارد انتشار آن لازم به نظر می آید زیرا شبهه هایی جدی در رابطه با عنوان تراشی مهدوی چشمه گچی وارد می شود .

گفتنی است انتشار احکام مسئولیتی امری مرسوم است و پافشاری بر عدم انتشار آن تردیدهای اساسی را به همراه خواهد داشت. جعفر همتی هم پس از احراز پست کشکی مشاوری (نقل به مضمون از چشمه گچی) تصویر حکم را منتشر کرد  .

انتشار حکم مشاور و قائم مقام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان صرفا برای تنویر افکار عمومی است وپایگاه خبری مغربدر راستای وظیفه خبررسانی خود، در صورت انتشار توسط وی، اقدام به نشر تصویر حکم احتمالی می نماید .

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد