تجلیل از برگزیدگان طرح قرآنی مسطورا در هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31725|19:31 - 1403/01/30
نسخه چاپی
تجلیل از برگزیدگان طرح قرآنی مسطورا در هرسین
مراسم تجلیل از برگزیدگان طرح قرآنی مسطورا در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هرسین با حضور امام جمعه، مدیر کل محترم تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه، مسیول عقیدتی سیاسی نیروی انتطامی شهرستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ، مراسم تجلیل از برگزیدگان طرح قرآنی مسطورا در با حضور  حجت الاسلام والمسلمین رضایی امام جمعه هرسین. حجت الاسلام میرزایی مدیر کل محترم تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه، مسیول عقیدتی سیاسی نیروی انتطامی شهرستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، و سایر مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلام شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام رضایی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه دست اندکاران فعالیت های قرآنی در شهرستان هرسین اظهار داشت:  ما به عنوان یک ایرانی اگر  عِرق به خاک وطن داشته باشیم باید مباهات کنیم به این قدرت و اقتدار که برای چند ساعت تمام سرزمین های اشغالی زیر آتش‌ دلاورمردان ما قرار گیرد و از طرفی تهدید هم بکنند که اگر دست از پا خطا کنید ده برابر این شما را تنبیه می کنیم.


امام جمعه هرسین افزود: سپاه عزیز ما در لبیک به ولی زمان وظیفه خود را انجام داد، اما وظیفه روحانیت به عنوان پرچمداران جهاد تبیین این است که در برابر بمباران شبهات دشمن بتوانیم جهاد تبیین انجام بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن الان اراده های ما را هدف قرار داده است چون می داند که در میدان نبرد حریف قدری برای ما نیست. 

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: در فضای مجازی برخی از مواجب بگیران داخلی و مزدوران داخلی دارند از طرفی ترس و سایه جنگ را تداعی می کنند و از طرف دیگر بگویند که ایران آنچنان در مقابله با رژیم صهیونیستی قدرتمند نبوده است. 

امام جمعه هرسین افزود: غاطبه مردم پایبند و خواهان نظام اسلامی هستند، وظیفه جامعه قرآنی و روحانیت این است که در راستای جهاد تبیین گام بردارند، درود و رضوان خدا بر امام راحل ره که به ما ما می‌توانیم را آموخت.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام محمد میرزایی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: وقتی که تبیین کردن ما در برابر نقشه های دشمنان باشد آن تبیین ما جهاد است، در طرح زندگی با آیه ها سه سال برنامه داریم و لازم است که خانواده ها پای کار باشند.

مدیر کل تبليغات  اسلامي  استان  کرمانشاه افزود:  زندگی های ما آغشته به قرآن باشد و مانوس با این آیات شود آنوقت می بینید چه سربازانی برای امام عصر عج تربیت می‌شود آنهم با با سلاح قرآن 

وی تصریح کرد؛ ماه رمضان افتتاح این طرح سه ساله ملی بوده است، این آغاز کار بود و امیدوارم در طول این سه سال هم خودمان را با این آیات متاثر کنیم.

در پایان این مراسم از برگزیدگان طرح قرآنی مستورا در شهرستان هرسین تجلیل شد.