مجرم سابقه‌دار و مسلح با اقتدار پلیس هرسین زمین گیر شد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31538|16:34 - 1402/07/18
نسخه چاپی
مجرم سابقه‌دار و مسلح با اقتدار پلیس هرسین زمین گیر شد
فرمانده انتظامی هرسین از دستگیری مقتدرانه مجرمی سابقه‌دار و مسلح در این شهرستان توسط پلیس خبر داد که سابقه تیراندازی منجر به جرح و شرارت‌های مکرر مسلحانه را در کارنامه خود داشت.

سرهنگ علی عزیزیان در گفتگو بادیوانگاه اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس هرسین مبنی بر حضور مجرم سابقه‌دار و مسلح در شهرستان رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: ماموران انتظامی هرسین با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه این فرد شده و با اطمینان از مسلح بودن وی محل را محاصره کردند .

 

رئیس پلیس هرسین گفت: ماموران پس از محاصره محل اختفای مجرم از او خواستند که خود را تسلیم کند اما این فرد ضمن بی توجهی شروع به تیراندازی و همزمان فرار نمود.

 

رئیس پلیس هرسین ادامه داد: متعاقب این اقدام ماموران پلیس در پاسخ به تیراندازی مجرم با رعایت قانون به کارگیری سلاح و هشدارهای لازم ابتدا سه تیر هوایی شلیک کردند اما متاسفانه همچنان به فرار ادامه داد .

 

وی تصریح کرد  پس از بی‌توجهی مجرم نسبت به اخطارهای مکرر پلیس جهت تسلیم خود، ماموران به سمت پای وی تیراندازی کرده و نامبرده را خلع سلاح کردند و یک قبض سلاح کلت کمری، یک تیغه خشاب و دو عدد فشنگ باقیمانده از وی کشف شد .

 

عزیزیان در پایان ضمن قدردانی از جدیت ماموران انتظامی شهرستان گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و هر کسی بخواهد از آن عبور کند با واکنش قاطعانه ماموران مواجه خواهد شد.