مجرم سابقه‌دار و مسلح با اقتدار پلیس هرسین زمین گیر شد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31538|16:34 - 1402/07/18
نسخه چاپی
مجرم سابقه‌دار و مسلح با اقتدار پلیس هرسین زمین گیر شد
فرمانده انتظامی هرسین از دستگیری مقتدرانه مجرمی سابقه‌دار و مسلح در این شهرستان توسط پلیس خبر داد که سابقه تیراندازی منجر به جرح و شرارت‌های مکرر مسلحانه را در کارنامه خود داشت.

سرهنگ علی عزیزیان در گفتگو بادیوانگاه اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس هرسین مبنی بر حضور مجرم سابقه‌دار و مسلح در شهرستان رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: ماموران انتظامی هرسین با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه این فرد شده و با اطمینان از مسلح بودن وی محل را محاصره کردند .

 

رئیس پلیس هرسین گفت: ماموران پس از محاصره محل اختفای مجرم از او خواستند که خود را تسلیم کند اما این فرد ضمن بی توجهی شروع به تیراندازی و همزمان فرار نمود.

 

رئیس پلیس هرسین ادامه داد: متعاقب این اقدام ماموران پلیس در پاسخ به تیراندازی مجرم با رعایت قانون به کارگیری سلاح و هشدارهای لازم ابتدا سه تیر هوایی شلیک کردند اما متاسفانه همچنان به فرار ادامه داد .

 

وی تصریح کرد  پس از بی‌توجهی مجرم نسبت به اخطارهای مکرر پلیس جهت تسلیم خود، ماموران به سمت پای وی تیراندازی کرده و نامبرده را خلع سلاح کردند و یک قبض سلاح کلت کمری، یک تیغه خشاب و دو عدد فشنگ باقیمانده از وی کشف شد .

 

عزیزیان در پایان ضمن قدردانی از جدیت ماموران انتظامی شهرستان گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و هر کسی بخواهد از آن عبور کند با واکنش قاطعانه ماموران مواجه خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد