فرمانده سپاه ناحیه هرسین:

تقدیر ازاقدامات قرارگاه جواد الائمه در برپایی پایگاه فرهنگی و استقبال از پرچم و خادمان امام رضا(ع)

سرویس: اجتماعیکد خبر: 28496|15:53 - 1396/05/09
نسخه چاپی
تقدیر ازاقدامات قرارگاه جواد الائمه در برپایی پایگاه فرهنگی و استقبال از پرچم و خادمان امام رضا(ع)
فرمانده سپاه ناحیه هرسین از ازاقدامات قرارگاه جواد الائمه در برپایی پایگاه فرهنگی کرامت و استقبال از پرچم و خادمان امام رضا(ع) تقدیر کرد.

فرمانده سپاه ناحیه هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاظهار داشت: رضایت مندی مردم  و مسئولین از اقدامات قرارگاه جوادالائمه(ع)سپاه  ناحیه هرسین در جهت استقبال از زائرین و مجاورین آستان مقدس امامزاده مهدی(ع)در روز تجلیل از امامزاده مهدی(ع)و استقبال از پرچم و خادمان امام رضا(ع) قابل تقدیر است.

 

وی افزود: علی رقم  افتتاح پایگاه فرهنگی کرامت در جوار آستان مقدس امامزاده مهدی(ع)و حضور انبوه زائرین و مجاورین  می طلبید که برای ارائه خدمات به این عزیزان برنامه ریزی خوبی صورت گیرد که قرارگاه جوادالائمه(ع) با همکاری اوقات ناحیه 2 این کار را به خوبی انجام دادند.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین تصریح کرد:  پذیرایی مناسب  از کلیه زائرین  ،ویزیت رایگان پزشکی با همکاری بسیج جامعه پزشکی هر سین ،خدمات مشاوره تغذیه، مشاوره مذهبی، مشاوره تحصیلی ،فضا سازی و غبارروبی امامزاده و تعویض گل های ضریح مقدس امامزاده را از جمله فعالیت های  قرارگاه جواد الائمه(ع) برشمرد که در قالب پایگاه فرهنگی کرامت به مردم ارائه شده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد