پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه15:53 - 1396/05/09
فرمانده سپاه ناحیه هرسین:

تقدیر ازاقدامات قرارگاه جواد الائمه در برپایی پایگاه فرهنگی و استقبال از پرچم و خادمان امام رضا(ع)

فرمانده سپاه ناحیه هرسین از ازاقدامات قرارگاه جواد الائمه در برپایی پایگاه فرهنگی کرامت و استقبال از پرچم و خادمان امام رضا(ع) تقدیر کرد.

فرمانده سپاه ناحیه هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاظهار داشت: رضایت مندی مردم  و مسئولین از اقدامات قرارگاه جوادالائمه(ع)سپاه  ناحیه هرسین در جهت استقبال از زائرین و مجاورین آستان مقدس امامزاده مهدی(ع)در روز تجلیل از امامزاده مهدی(ع)و استقبال از پرچم و خادمان امام رضا(ع) قابل تقدیر است.

 

وی افزود: علی رقم  افتتاح پایگاه فرهنگی کرامت در جوار آستان مقدس امامزاده مهدی(ع)و حضور انبوه زائرین و مجاورین  می طلبید که برای ارائه خدمات به این عزیزان برنامه ریزی خوبی صورت گیرد که قرارگاه جوادالائمه(ع) با همکاری اوقات ناحیه 2 این کار را به خوبی انجام دادند.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین تصریح کرد:  پذیرایی مناسب  از کلیه زائرین  ،ویزیت رایگان پزشکی با همکاری بسیج جامعه پزشکی هر سین ،خدمات مشاوره تغذیه، مشاوره مذهبی، مشاوره تحصیلی ،فضا سازی و غبارروبی امامزاده و تعویض گل های ضریح مقدس امامزاده را از جمله فعالیت های  قرارگاه جواد الائمه(ع) برشمرد که در قالب پایگاه فرهنگی کرامت به مردم ارائه شده است.