بسته اینستاگردی (46)

از عکس سردار سلیمانی در قاب جوانی تا همبازی جدید هانیه توسلی و دورهمی والیبالیست ها

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 18561|11:19 - 1394/06/06
نسخه چاپی
بسته اینستاگردی باشگاه خبرنگاران صفحات هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را زیر رو کرده است و گلچینی از آنها را در یک بسته قرار داده است.
به گزارش خبرنگاراخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.
مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویری از شهید رجایی، عدالت دولت شهید رجایی را ملاک مردم برای قضاوت عملکرد دولت ها دانست.
 
بسته اینستاگردی
شهید بزرگوار رجایی مدت زمان بسیار کوتاهی رئیس جمهور این کشور بود!
چرا دولت رجایی ، ملاک مردم برای قضاوت عملکرد دولت ها است؟
جوابش عدالت است. رجایی مواضع صریح و روشنی درباره عدالت و خاصه توزیع ثروت در جامعه دارد. ابتداى سیاست اقتصادی او عدالت بود. و به همین خاطر در ارزیابی سیاست های اقتصادی دولت، بر اولویت روستاها و مناطق محروم برای تخصیص اعتبارات عمرانی تاکید می کرد. شهید رجایی در جایی می گوید: یکی از حرف های ما در این دولت این است که از درآمدها، همه افراد مملکت به طور مساوی سهیم هستند. در این دولت برای تهران و تهرانی، برای اصفهانی، برای شیرازی یا تبریزی بیشتر از آن مقداری که برای مردم روستا هست؛ (سهم) نیست. یعنی اصل اسلامی در تقسیم بیت المال ایجاب می کند که ما برای آن روستایی که در تولید مایحتاح منِ شهری تلاش می کند؛ سهم اش را از بیت المال در نظر بگیریم.
این روزها که به افتخار مرام و مسلک شهید رجایی "هفته دولت" است؛ چه بهتر که دولتمردان در بیان اظهاراتشان کمی دقت کنند و یا حداقل پیراهن عزای پرداخت یارانه را از تن درآورند!

هفته دولت بر خدمتگزاران واقعی ملت مبارکباد
مسعود پزشکیان در صفحه اینستاگرام خود بازهم به انتقاد از عملکرد وزیر بهداشت پرداخت و متنی در این باره به اشتراک گذاشت.
 
بسته اینستاگردی
 
ما از ابتدا به اظهارات آقای وزیر انتقاد داشتیم و الان هم معتقدیم که خلاف قانون صورت می گیرد.

بیمه های تکمیلی خلاف قانون است و پزشکان باید تنها در یک جا کار کنند.
در دانشگاه خود ما چهل و هشت نفر از اساتید تمام وقت را پاره وقت کردند که یکی از آنها در همان سیستم ماهی نود میلیون تومان درآمد داشت. یعنی پرداختی در سیستم دولتی برایش کم بود و برای درآمد بیشتر به بخش خصوصی رفت.
اکنون پزشکان متخصصی هستند که ماهانه یک میلیون تومان هم درآمد ندارند. میانگین درآمد هیئت علمی در خارج از کشور ده هزار دلار است در حالیکه سرانه درآمد آنجا چهار هزار دلار است.
ما مصوب کردیم به مناطق محروم بودجه اختصاص داده شود اما تعرفه ها و هزینه ها افزایش یافت ؛ما قادر نیستیم با این ولخرجی ها نظام بهداشت و درمان کشور را اداره کنیم.
با اختصاص چهار دستگاه پزشکی به مناطق محروم، مشکل حل نمی شود. توقع نمایندگان از وزیر عمل به قانون است. هر کار خوبی که خلاف قانون باشد، غیر قابل قبول است. کجای دنیا یک پزشک هیئت علمی صد میلیون تومان درآمد دارد و پزشک دیگر در هیئت علمی دیگر پنج میلیون حقوق می گیرد؟
این رویه بی عدالتی و بی انصافی است. در بخش خصوصی ببینید چند میلیون تومان می گیرند تا بیمار را عمل کنند؟
وزیر رفاه می گوید که وام گرفته تا پول بیمارستان ها را بدهد. ما اساسا در بخش بهداشت و درمان سود نداریم بلکه اثر بخشی کارایی داریم و بر اساس پولمان باید سفره باز کنیم و رهبری هم در بند پنج سیاست های کلی گفتند خارج از چارچوب پول پرداخت نشود.
با صدا و سیما صحبت کردند که ما به برنامه ها نرویم و درباره وضع بهداشت و درمان صحبت نکنیم و دست اندر کاران برنامه نبض را هم عوض کردند
ویزیت های سرپایی چهار الی پنج برابر شده است. هر کاری که وزارت بهداشت می کند، چاه ویل است و هر چقدر پول به سیستم تزریق شود، باز هم کم خواهد آید. اگر فکر می کنید کاری که می کنید درست است، ادامه دهید اما شش ماه دیگر که پول کم آوردید، نیایید به مجلس که پول بدهید.
بیش از یک چهارم بودجه عمومی کشور به وزارت بهداشت داده شده است.


حمید رسایی نماینده مجلس در ادامه روند انتقادی خود از دولت، این بار از ارسال تذکر کتبی به وزیر کشور خبر داد.
 

بسته اینستاگردی
 

تذکر به وزیر کشور
حجت‌الاسلام حمید رسایی طی تذکری کتبی خطاب به وزیر کشور نسبت به ضرب و شتم دانشجویان مقابل سفارت انگلیس اعتراض کرد.

وی در شرح تذکر خود که در صحن علنی قرائت شد، آورده است: متأسفانه در روز بازگشایی مجدد لانه روباه در آغاز هفته دولت تعدادی از دانشجویان که در اعتراض به جنایت‌های انگلیس خبیث مقابل لانه روباه حضور داشتند، با دستور وزارت کشور دانشجویان (دختر و پسر) توسط نیروی انتظامی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
در حالی که مدتی قبل بعد از توافق هسته‌ای، عده‌ای پورشه‌سوار در حالی که روی لباسشان I LOVE USA بود رقصیدند و امنیت آنها تأمین شد.
آقای رحمانی فضلی! اگر روزی مثل فتنه سال88 عده‌ای قصد اشغال وزارت کشور را داشته باشند، همین دانشجویان کتک خورده، از جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند نه پورشه‌سواران رقاص آمریکایی.


حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت کشورمان تصویری از پدر مرحومش منتشر و از اتفاق عجیب در مجلس سخن گفت.
 

بسته اینستاگردی

لباس پدر
اهل مشهدم و در حال و هوای مجاورت امام رئوف قد کشیده ام؛ چه افتخاری بالاتر؟
شاید حق دارم روز میلاد امام حکمت و مهربانی، بیشتر مشتاق زیارتش باشم اما... روز چهارشنبه مجلس بودم. وارد که شدم جمعی از نمایندگان را با لباس خدامی حرم دیدم.
یکی از نمایندگان عزیز گفت "دکتر! شما که فرزند خانواده ای هستید که مفتخر به خادمی آقا امام رضا (ع) هستند، چرا با کت و شلوار؟!" به شوخی گفتم دلیلش عدم اطلاع رسانی شماست. لطف کرد و لباسی از خادم عزیز دیگری آورد.
امروز بهترین لباس دنیا تن من بود؛ لباسی که پدرم رحمت الله علیه می پوشید و عمری خادم حرم آقا و نگهبان حرمت این لباس بود.

دعا کنید در میانه و فرجام مسیر خدمت، امام رضا (ع) نگاه لطف و عنایتش را از ما دریغ نکند.


صفحه طرفداران حاج قاسم سلیمانی تصویری از دوران جوانی سردار سلیمانی در کنار همرزمانش به اشتراک گذاشت و نوشت: در قاب جوانی
 

بسته اینستاگردی

امیر نوری بازهم عکسی نوستالژی از پشت صحنه کارهای قدیمی خود به اشتراک گذاشت که در این عکس بهنوش بختیاری و مجید مشیری نیز دیده می شوند.
 

بسته اینستاگردی

قدیم ها


هانیه توسلی هم تصاویری از همبازی جدیدش در فیلم بیست و سه روز به اشتراک گذاشت.
 

بسته اینستاگردی

اين فسقلى نقش پسر من رو بازى مى كنه. همين الان نصف شبى سر صحنه ى بيست و سه روز. وقتى يونا ديوار رو پاره مى كنه.
 

بسته اینستاگردی

يونا و شقايق و حسام.همين الان سر صحنه يهويى


والیبالیست های کشورمان همزمان با اردوی تمرینی خود یک شام دورهمی خوردند که سعید معروف کاپیتان تیم ملی آن را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.
 

بسته اینستاگردی

جناب خان هم عکسی از بچگی های خود به اشتراک گذاشت و نوشت: عٓخي عٓخِي عكس بچگيام
 

بسته اینستاگردی

مهدی طارمی هم به جمع ورزشکاران کلش اف کلنزی اضافه شد اما این نکته را هم گفت که تنها در اوقات بیکاری این بازی را می کند تا به فوتبالش لطمه نخورد.
 

بسته اینستاگردی

سلام دوستان عزیز
ما هم اوقات بیکاریمون که لطمه به فوتبالمون وارد نکنه، وارد این بازی شدیم.



گزارش : حسن امکانی

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد