در ادامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال؛

معجزات یحیی کامل شد/ هتریک پرسپولیس در شکست/ تساوی سپاهان و برتری استقلال خوزستان و گسترش مقابل حریفان

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 18365|11:23 - 1394/05/30
نسخه چاپی
هفته چهارم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز با انجام چهار بازی پیگیری شد که در یکی از حساس‌ترین بازیها، تیم پرسپولیس مغلوب ذوب آهن شد.
 

تا دقیقه 78؛  پرسپولیس 1 - ذوب آهن 1/ گسترش فولاد، سیاه جامگان را مغلوب کردبه گزارشخبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز با انجام چهار بازی پیگیری شد که در یکی از حساس‌ترین بازیها، تیم پرسپولیس مغلوب ذوب آهن شد.

 
*پرسپولیس1  – ذوب آهن2
 
سرخپوشان پایتخت امروز ساعت 19:15 در ورزشگاه آزادی پذیرای سبز پوشان اصفهانی هستند.

پرسپولیس:
سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانیا، بابک حاتمی، رامین رضائیان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، هادی نوروزی، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه و مهدی طارمی
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ
 
ذوب آهن:
 رشید مظاهری، علی همام، مهدی نژادمهدی، مهدی مهدی پور، حجت حق وردی، مهرداد قنبری، اکبر صادقی، دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان، مهدی رجب زاده و کاوه رضایی
سرمربی یحیی گل محمدی
 
دیدار دو تیم آغاز شد

دقیقه 7: سوشا مکانی در اولین لمس توپ خود در این دیدار پاس بلندی را برای طارمی مهیا کرد که این مهاجم در جدال با مظاهری ناکام بود و موفق به دریبل دروازه بان ذوب نشد.

دقیقه 10: ارسال ضربه ایستگاهی توسط امید عالیشاه از جناح راست در آستانه ورود به دروازه توسط مدافعان ذوب به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 11: ضربه کرنر در یک رفت و برگشت توسط اومانیا پشت محوطه جریمه برای نوروزی ساخته شد و ضربه فنی کاپیتان پرسپولیس به تیرک دروازه ذوب خورد تا آه از نهاد هواداران تشنه گل این تیم بلند شود.

دقیقه 13: شوت محکم بازیکنان ذوب از پشت محوطه جریمه در حالی که در بین راه به یکی از مدافعان پرسپولیس برخورد کرده بود با واکنش سوشا مکانی به کرنر فرستاده شد.

ذقیقه 16: حرکت پا به توپ مهدی طارمی پشت محوطه جریمه با ضربه پای چپ این بازیکن همراه بود که توپ به راحتی در اختیار مظاهری قرار گرفت.

دقیقه 18: ضربه ایستگاهی برای ذوب آهن را مهدی رجب زاده از جناح چپ برای این تیم، مستقیما به سمت دروازه نواخت که توپ کاپیتان ذوبی ها با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 38: در حالی که دو تیم بعد از حملات ابتدای بازی، دقایقی را با ارسال پاس های اشتباه پشت سر می گذاشتند این فرشاد احمدزاده بود که با ضربه ای سرضرب قصد داشت دروازه ذوب را باز کند اما توپش با اختلافی زیاد به بیروون رفت.

دقیقه 40: فرشاد احمدزاده دو دقیقه بعد نیز در فرصت مناسب گلزنی قرار گرفت که ضربه فریبنده او با دفع خوب رشید مظاهری همراه بود و در ادامه برانکو و شاگردانش اعتقاد به خطای پنالتی داشتند که فغانی دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 42: حرکت کمال کامیابی نیا پشت محوطه جریمه با دخالت نژاد مهدی باعث سرنگونی این بازیکن شد که فغانی باز هم دستور به ادامه بازی داد و این تصمیم خشم هواداران و برانکو را در پی داشت.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

در دقیقه 55 یک پنالتی برای پرسپولیس بدست آمد که امید عالیشاه موفق به گلزنی نشد.

 دقیقه 64: امید عالیشاه ناکامی اش در دقایق گذشته را با ضربه ای دیدنی جبران کرد و پرسپولیسی ها گل برتری را برای برانکو و شاگردانش رقم زد.

دقیقه 76: ضربه سر کاوه رضایی گل تساوی را برای ذوب آهن به ثمر رساند.

مسعود حسن زاده در دقیقه 90 گل برتری ذوب آهن را به ثمر رساند تا این دیدار با برتری 2 بر یک شاگردان یحیی به پایان برسد.

محسن بنگر در دقایق 90 و 94 کارت زرد دریافت کرد و از زمین اخراج شد.
 
*فولاد 1 - سپاهان 1
 
زردپوشان اصفهانی امروز ساعت 19:15 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان میزبان شاگردان اسکوویچ هستند.

دیدار دو تیم آغاز شد.

هادی حبیبی نژاد بازیکن فولاد در دقیقه 7 کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه 11 وریا غفوری بازیکن سپاهان کارت زرد گرفت.

ساسان انصاری در دقیقه 32 گل نخست را برای فولاد به ثمر رساند.

نیمه نخست این دیدار با برتری فولادی ها به پایان رسید.

عبداله کرمی در دقیقه 67 گل تساوی را برای سپاهان به ثمر رساند.

این دیدار با تساوی یک بر یک دو تیم خاتمه یافت.
 
*استقلال خوزستان 1 – سایپا 0

در ادامه هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان آبی های خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف سایپا رفتند که توانستند با تک گل روح الله سیف اللهی پیروز از زمین مسابقه خارج شوند.

این دیدار که در هوای 44 درجه و با حضور 2هزار نفر برگزار شد ،حاشیه هایی هم به همراه داشت که در ان مجید جلالی همانند گذشته به داوری اعتراض داشت.

خودرو سازان در دقایق اولیه می توانستند از حریف خود پیش بیفتند که با بی دقتی سجاد مشکل پور توپ ب بیرون رفت تا اینکه در دقیقه 31 حسن بیت سعید اقای گل لیگ برتر با یک فرار در محوطه جریمه توانست پنالتی را برای تیمش به ارمغان بیاورد که با ضربه روح الله سیف اللهی توپ به قعر دروازه سایپا رفت و حساب کار یک بر صفر به سود ابی پوشان خوزستان شد.

در نیمه دوم که با حملات جدی سایپا در جریان بود سیف اللهی در یک ضد حمله توپ را به پشت محوطه سایپا رساند که با خطای محمدزاده همراه شد و در پی این خطا بیژن حیدری داور این دیدار مدافع سایپا را از مسابقه اخراج کرد.

هر چند رحیم زهیوی پشت این ضربه قرار گرفت اما نتوانستند از این فرصت به دست امده استفاده کنند و توپ را به بیرون زدنند.
در ادامه هم اتفاق مهمی روی دروازه 2 تیم رخ نداد تا ابی های خوزستان با کسب سه پیروزی پیاپی و با کسب 9 امتیاز پس از سپاهان اصفهان در رده 2 جدول قرار بگیرند.
 
گسترش فولاد 1- سیاه جامگان 0
 
تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز امروز ساعت 18:30 در ورزشگاه اختصاصی گسترش تبریز به مصاف تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد رفته است.

دیدار دو تیم آغاز شد.

داریوش شجاعیان در دقیقه 17 نخستین کارت زرد گسترشی ها را دریافت کرد.

گل مگنو باتیستا بازیکن گسترش در دقیقه 20 مردود اعلام شد.

بلافاصله شجاعیان نخستین گل را در دقیقه 20 برای گسترش فولاد به ثمر رساند.

مهدی پور بازیکن سیاه جامگان در دقیقه 27 کارت زرد دریافت کرد.

اکرامی بازیکن گسترش فولاد در دقیقه 34 کارت زرد دریافت کرد.

نیمه نخست با برتری گسترش فولاد به پایان رسید.

ابراهیمی و باتیستا از گسترش فولاد در دقایق 63 و 71 کارت زرد دریافت کردند.

ابراهیمی در دقیقه 78 دومین کارت زرد خود را دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

این دیدار با برتری گسترش فولاد به پایان رسید.
 
معجزات یحیی کامل شد/ هتریک پرسپولیس در شکست/ تساوی سپاهان و برتری استقلال خوزستان و گسترش مقابل حریفان

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد