ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان هرسین تشکیل جلسه داد/

کنجوریان: بهر برداری از ۵۰ پروژه عمرانی ، اقتصادی و کشاورزی در ایام الله دهه فجر در هرسین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 30503|17:09 - 1399/11/09
نسخه چاپی
کنجوریان: بهر برداری از  ۵۰ پروژه عمرانی ، اقتصادی و کشاورزی در ایام الله دهه فجر در هرسین
فرماندار شهرستان هرسین : علاوه بر اجرای ۱۰۰ برنامه فرهنگی بیش از ۵۰ پروژه عمرانی ، اقتصادی و کشاورزی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در شهرستان هرسین افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین در ابتدای این جلسه بر بازخوانی و تبیین دستاوردهای انقلاب و حضرت امام خمینی (ره) با محوریت انسجام و اتحاد ملی تاکید کرد و بیان داشت : انقلاب شکوهمند اسلامی در 22 بهمن سال 1357 به رهبری پیامبرگونه ی حضرت امام خمینی (ره) طلوع کرد و بنا به تعابیر درست و اذعان همگان اعجاز بزرگ قرن نام گرفت و این انقلاب در جهت بقاء و ماندگاری ارزش های والای انسانی و دفاع از مظلومین و ملت های مسلمان جهان انشاالله با رهبری امام خامنه ای عزیز تا ظهورحضرت حجت (ع) همچنان مانا و برقرار خواهد ماند.

 

وی با تاکید بر امید آفرینی در اجرای  برنامه های دهه فجر سالجاری تصریح کرد : چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن میگیریم که تاثیرگذاری جهانی آن بیش از پیش است و دشمنان در اجرای اهداف خصمانه خود همچنان درمانده اند.

 

فرماندار هرسین همچنین از مسئولین خواست برنامه های سالجاری را با استفاده از ظرفیت رسانه ها بگونه ای ترسیم نمایند تا مردم در جریان اقدامات انجام شده ادارات قرار گیرند و فعالیت های صورت گرفته را حتما در قالب خدمات نظام و دولت اطلاع رسانی نمایند.

 

کنجوریان خاطر نشان کرد : دهه فجر امسال با شعار پر معنای "انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار" برگزار میگردد و این شعار پربار در ابتدا  اشاره به نقش پربار و ویژه ولایت فقیه در شکست ابهت و افول آمریکا دارد و در ادامه در بردارنده الگوسازی ملت های مسلمان منطقه از مردم انقلابی ایران اسلامی ، اقتدار نظامی ، عزت ملی ، همدلی دولت و ملت و حضور مردم در صحنه های حماسی حمایت از نظام است .

 

فرماندار شهرستان هرسین همچنین در ادامه سخنانش خاطر نشان کرد : خدمات 7 ساله دولت تدبیر و امید در شهرستان هرسین بسیار ارزشمند و حتی نسبت به خدمات دولت های گذشته بی نظیر بوده است و بر اساس مکاتبات صورت گرفته ی فرمانداری کلیه مسئولین باید به نحو شایسته این خدمات را با نصب بیلبورد و انتشار در رسانه به اطلاع مردم برسانند چون خدمات دولت شایسته اطلاع رسانی گسترده است.

 

به گفته کنجوریان با اقدامات گسترده دولت شاهد پیشرفت های چشمگیری در حوزه های مختلف راه ، بهداشت و درمان ، آبرسانی ، گازرسانی ، اشتغال ، کشاورزی و حتی در ایجاد و توسعه زیرساخت های فرهنگی و آموزشی در شهرستان هرسین بوده ایم .

 

فرماندارشهرستان هرسین در بخش دیگری از سخنانش از اجرای 100 برنامه فرهنگی ، افتتاح و کلنگ زنی حدود 50 پروژه عمرانی ، اقتصادی ، اجتماعی و گردشگری با اعتبار 100 میلیارد تومان و ایجاد ۲۷۰ فرصت شغلی بصورت مستقیم و غیر مستقیم تومان خبر داد .

 

کلنگ زنی فاز اول مجتمع گردشگری اهورا به مساحت ۹ هکتار ، افتتاح واحد صنعتی بسته بندی و سورتینگ حبوبات ، افتتاح دامداری پرواربندی ۵۰۰ راسی ، افتتاح گلخانه تولید نشاء با ظرفیت تولید ۲ میلیون نشاء در سال ، افتتاح مجتمع آبرسانی روستایی ، افتتاح واحد بسته بندی میوه خشک با ظرفیت ۵۰ تن در سال ، افتتاح واحد بسته بندی بذور با ظرفیت ۵۰۰ تن در سال ، افتتاح طرح تولید مواد شوینده ، افتتاح و توسعه ۲۰ پروژه بزرگ برق رسانی ، دیدار با خانواده های معظم شهدا ، گلباران و برق رسانی به مزار شهدا ، افتتاح آسفالت معابر روستایی و شهری ، افتتاح خانه ‌گلیم و کلنگ زنی خیابان پیاده محور پارک توحید بخشی از برنامه هایی است که در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان هرسین اجرا خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد