شهردار هرسین در گفتگوی تفصیلی با دیوانگاه :

اجرای نهضت آسفالت از اردیبهشت سال آینده در شهر هرسین/ حدود 2هکتار پارک به فضای سبز هرسین اضافه می شود/ برای اولین بار تمام حقوق و مزایای کارکنان شهرداری قبل از عید پرداخت شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29310|13:01 - 1396/12/26
نسخه چاپی
اجرای نهضت آسفالت از اردیبهشت سال آینده  در شهر هرسین/ حدود 2هکتار پارک به فضای سبز هرسین اضافه می شود/ برای اولین بار تمام حقوق و مزایای کارکنان شهرداری  قبل از عید پرداخت شد
شهردار هرسین گفت: برای اولین بار تمام حقوق و مزایای کارکنان شهرداری قبل از عید پرداخت شد.

مهندس اسدی شهردار هرسیندر گفتگوی تفصیلی با دیوانگاهدر خصوص عملکرد 5ماهه خود در این مجموعه اظهار داشت: شهرداری یک نهاد غیر دولتی است و مدیر آن شهردار، کسی است که غیرمستقیم و با رأی اعضای شورا از طرف مردم انتخاب می شود و عملکرد این مجموعه را مردم علناً مشاهده می کنند و تنها مسئولی است که مستقیم بیشترین ارتباط را با مردم دارد.

 

وی افزود: پنج ماه است که به عنوان شهردار هرسین معرفی شده ام، شهرداری هرسین در حین تحویل وضعیت مناسبی از لحاظ ساختار نیروها و مالی نداشت، شاید حجم وسعت کاستی ها و نواقصی که در سطح شهر است آنقدر چشمگیر است که کارهایی که در طول این مدت انجام داده ایم به چشم نمی آید.

 

شهردار هرسین تصریح کرد: شهر هرسین جزء شهرهایی است که بافت های فرسوده زیادی دارد و اینکار جزء با همکاری و همراهی شما مردم مرتفع نمی شود و شهرداری هم با همکاری شورا برنامه هایی به صورت مشوق هایی برای رفع این مشکل در نظر گرفته است.

 

اسدی در ادامه اظهار داشت: بدهی شهرداری در حین تحویل گرفتن بنده حدود 3میلیاردو 500میلیون تومان به اشخاص حقیقی و حقوقی بوده است و بودجه کل شهرداری حدود 13میلیارد تومان مصوب شده است ولی حدود 8میلیارد تومان وصول شده است.

 

وی با اشاره به خدمات عمرانی شهری صورت گرفته در سطح شهر هرسین افزود:  در بحث اجرای جدول گذاری خیابان 20متری جنب سپاه ناحیه هرسین و شهرک آزادی، شروع و پیگیری جدی پروژه پارک شهر، بحث آسفالت کوچه های سطح شهر و اجرای پارک کمربندی جنوبی هرسین از جمله این اقدامات بوده است.

 

شهردار هرسین با اشاره به آخرین وضعیت پروژه پارک شهر هرسین خاطرنشان کرد : این پروژه در سنوات قبل آغاز شده است و قسمت هایی از آن جهت ایجاد تغییرات تخریب شده است که با پیگیریهای جدی مجموعه شهرداری و شورای شهر و فرمانداری اعتباراتی در نظر گرفته شده جذب شده و پروژه از حالت تعطیلی خارج شد و انشاالله تا اواسط سال 1397این قسمت از پروژه به بهره برداری می رسد.

 

اسدی در ادامه اظهار داشت: کار احداث پارک روبروی سپاه و در کمربندی جنوبی آغاز شده است و انشاالله این پروژه تا یکماه آینده آماده بهره برداری است که با این وجود حدود 2هکتار پارک به فضای سبز هرسین اضافه می شود.

 

وی در خصوص بحث آسفالت سطح شهر افزود : فکر نمی کنم ما یک کوچه خوب در سطح شهر داشته باشیم، برنامه ریزی هایی انجام شده است و یک میلیارد و 200میلیون تومان اعتبار جذب شده است و نزدیک به 300تن قیر خریداری و تحویل کارخانه آسفالت داده شده است و یکی از کارهای اساسی که شهرداری در اردیبهشت ماه سال آینده شروع خواهد کرد یک نهضت آسفالت در سراسر هرسین است.

 

شهردار هرسین اجرای موزاییک فرش، جدول گذاری، ایجاد سه چشمه سرویس بهداشتی، ساماندهی و ایجاد یک پارک در محله ورمله، ساماندهی آبهای سطحی، نصب چندین شیر هیدرات آتش نشانی، احداث گلخانه، اخذ مجوز دو حلقه چاه جهت جداسازی از آب فضای سبز، 6کیلومتر لوله کشی آبیاری فضای سبز، خریداری چندین مجموعه بازی جهت نصب در پارک ها، پلاک کوبی درختان سطح شهر، اتوماسیون کردن سیستم اداری شهرداری و کمک به برگزاری برنامه های فرهنگی، مذهبی و مراسمات ملی در سطح شهر را از جمله اقدامات انجام شده در سطح شهر عنوان کرد.

 

اسدی با اشاره به برنامه های نوروزی در آستانه سال جدید اظهار داشت:  برنامه استقبال از نوروز با آماده سازی پارک ها میادین و گل کاری و ساماندهی المان های شهری و ایجاد هفت سین جدیدی در ورودی شهر برای استقبال از میهمانان نورزی در سراسر شهر هرسین در دست انجام است.

 

وی با اشاره به بحث ساختار نیروهای شهرداری افزود:  در داخل شهرداری نیروهای متخصص زیادی نداریم که در این خصوص درخواست اخذ مجوز استخدام جهت جذب نیروهای متخصص داده شده است.

 

شهردار هرسین در بحث حقوق کارگران  و کارکنان شهرداری تصریح کرد: حدود 150نفر در مجموع  نیرو داریم، در بدو ورود حقوق و مزایای این عزیزان با تأخیر چند ماهه پرداخت میشد، امروز که در خدمت شما هستیم برای اولین بار تمام حقوق و مزایای این عزیزان قبل از عید پرداخت شده است.

 

اسدی در پایان اظهار داشت: با تعامل خاصی که بین شهرداری و مجموعه شورا وجود دارد جلسات متعددی با مسئولین کشوری و استانی و همچنین دو جلسه با نماینده محترم شهرستان در خصوص رفع مشکلات شهر هرسین داشته ایم که هماهنگی هایی با سازمان شهرداریهای کشور از سوی ایشان صورت گرفته است.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد