امام جمعه هرسین :

سال تمام شد باید دید که چقدر توانسته ایم متناسب با نیاز شهر کار ایجاد کنیم/ تلاش کنید با افتتاح پروزه های خوب در دهه فجر خبرهای خوشی به مردم بدهید

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29150|17:59 - 1396/11/06
نسخه چاپی
سال تمام شد باید دید که چقدر توانسته ایم متناسب با نیاز شهر کار ایجاد کنیم/ تلاش کنید با افتتاح پروزه های خوب در دهه فجر خبرهای خوشی به مردم بدهید
امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: سال تمام شد باید دید که چقدر توانسته ایم متناسب با نیاز شهر کار ایجاد کنیم ما جوانان بیکار زیادی داریم، طبق آمار 7هزار جوان جویای کار داریم.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص بحث آرامش و امیدواری در کشور اظهار داشت: مسئولین و مدیران باید همه تلاش کنند و پاسخگو باشند، ما مردم خوبی داریم که تا پای جان از ارزشهای انقلاب دفاع می کنند.

 

ایشان افزود: شهرستان هرسین مردم و مسئولین خوبی دارد و همه باید دست به دست هم بدهند و مردم هم باید مطالبه گر باشند و مسئولین هم با برنامه ریزی کاری بکنند که این مشکلات حل شود.

 

امام جمعه هرسین با اشاره به مشکل آب شرب تصریح کرد: علی رغم اینکه قرار بود این پروژه اواخر آذرماه به بهره برداری برسد اما امروز بیش از یک ماه از آنزمان گذشته است.

 

حجت الاسلام اجرایی در ادامه اظهار داشت: البته به ما گفته اند که پروژه تمام شده است، اگر اینطور است قاعدتاً باید افتتاح بشود و مردم از آن استفاده کنند و این دغدغه مرتفع شود.

 

ایشان افزود: لازم نیست که حتماً وزیر بیاید و افتتاح کند اگر کسی می خواهد برای اینکار بیاید که حرفی نیست در غیر اینصورت نباید این پروژه معطل شود.

 

خطیب جمعه هرسین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت پارک شهر و لزوم اجرای هر چه سریعتر این پروژه خاطرنشان کرد: این پروژه خیلی به طول انجامید لااقل مردم را توجیح کنید که بلاخره کی قرار است که کارش تمام بشود آیا تابستان امسال قابل استفاده است.

 

حجت الاسلام اجرایی اظهار داشت: متأسفانه این شهر جای تفریحی مناسبی ندارد خانواده و جوانان ما نیاز به اماکن تفریحی دارند باید تاریخی مشخص شود و به مردم اطلاع رسانی کرد که نهایتاً تا کی باید معطل باشند.

 

ایشان با اشاره به موضوع اشتغال و بیکاری در هرسین افزود: سال تمام شد باید دید که چقدر توانسته ایم متناسب با نیاز شهر کار ایجاد کنیم ما جوانان بیکار زیادی داریم، طبق آمار 7هزار جوان جویای کار داریم.

 

خطیب جمعه هرسین تصریح کرد:  قدری از گلایه ها به جوانان بر می گردد حدود 70درصد از افراد جویای کار در هرسین فاقد هرگونه مهارتی هستند و لازم است که مقدمات کار را برای خودشان ایجاد کرده و مهارتی کسب کنند که اگر جایی نیاز بود بتوان از آنها استفاده کرد.

 

حجت الاسلام اجرایی اظهار داشت: تسهیلات مناسبی جهت اشتغالزایی و اقشار مختلف به خصوص روستاییان در نظر گرفته شده است، مشکلات در روستاها به مراتب از شهر سخت تر است، روستاها وضعیت آب شرب و دفع فاضلاب مناسبی ندارند.

 

ایشان افزود: در آستانه دهه فجر هستیم تلاش کنید با افتتاح پروزه های خوب و رفع مشکلات آنها این ایام خبرهای خوشی به گوش مردم برسد.

 

موضوع  دیگر دراین شهر که افتخار و نگینی برای شهر هرسین است وجود مقدس امامزاده مهدی(ع) است که علی رغم وجود عالمان، مردم متدین و مفاخر باید شکرگذار این نعمت باشیم و قدر آنرا بدانیم و انشاالله که هیئت امنای این امامزاده و اداره اوقاف استان تلاش کنند شأن این مکان را متناسب با خودش باشد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد