مجمع عالی بسیج شهرستان هرسین برگزارشد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 29010|16:30 - 1396/10/03
نسخه چاپی
مجمع عالی بسیج شهرستان هرسین برگزارشد
با حضور مسئولین ادارت و ارگان های شهرستان مجمع عالی بسیج در سپاه ناحیه هرسین برگزارشد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،با حضور مسئولین ادارت و ارگان های شهرستان مجمع عالی بسیج در سپاه ناحیه هرسین برگزارشد

 

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در این مراسم ضمن تقدیر از حضور مسئولین شهرستان اظهار داشت: با همکاری و همدلی و همفکری مسئولین میشود مشکلات شهرستان را تا حدود زیادی مرتفع کرد.

 

وی افزود: از روسای ادارت تقاضا داریم که در جلسات کارگروه ها شرکت کنند و و مشکلات شهرستان را با هم بررسی کنند که سل آینده همین مراحل را تکرار نکنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه ضمن ابراز گله مندی از برخی سنگ اندازی ها در  ساماندهی محله مهدیه تصریح کرد: متأسفانه در بحث ساماندهی محله مهدیه بجای اینکه بیایند و از کارهای صورت گرفته به دلیل اینکه با وجود هزینه 110میلیونی کارهای زیادی در تمام زمینه ها اعم از عمرانی ،فرهنگی،درمان ،محرومیت زدایی و... صورت گرفته بود تقدیر شود متأسفانه اخباری مبنی بر سنگ اندازی و کوچک جلوه دادن این کار  به گوش میرسد.

 

محمدی در ادامه اظهار داشت: مسئولین  بایستی با همفکری و تعامل ما را یاری میکردند نه اینکه با نامه نگاری دنبال مانع تراشی و دلسرد کردن و تعطیلی کارهای جهادی در این محله شوند ، این ظلم به شهرستان است اگر اینکار به شرکت های خصوصی واگذار میشد با توجه به پروژه های واگذار شده شهرستان  نزدیک به یک میلیارد هزینه داشت.

 

در ادامه حجت الاسلام اجرایی امام جمعه شهرستان هرسین طی سخنانی اظهار داشت: در بحث مشکلات شهرستان لازم است که مدیران با رویکرد انقلابی و جهادی وارد شوند.

 

ایشان افزود:  ما در هرسین مسائل و مشکلات متعددی داریم که اهم آنها بیکاری، اعتیاد و طلاق است این شهر افتخاراتی داشته که درجه یک بوده است و آنرا با عالمانش میشناسند.

 

امام جمعه هرسین تصریح کرد: سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تمام شدريال مسئولین توضیح دهند برای مردم چکار کرده اند، البته بخشی هم به خود مردم بر میگردد ولی بخش دیگر متوجه مسئولین است که باید الگو سازی کنند و راه درآمد زایی را به مردم نشان دهند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد