مدیر ورزش و جوانان هرسین:

مسابقه لیگ برتر کشتی در هرسین برگزار میشود/حضور 5تیم در 8وزن در این دوره از مسابقات

سرویس: ورزشیکد خبر: 28540|12:02 - 1396/05/23
نسخه چاپی
مسابقه لیگ برتر کشتی در هرسین برگزار میشود/حضور 5تیم در 8وزن در این دوره از مسابقات
مدیر اداره ورزش و جوانان هرسین گفت: مسابقات لیگ برتر کشتی در روز 4 شنبه در محل سالن شهید صیاد شیرازی شهرستان برگزار می شود.

حسین محمدی جامع مدیر اداره  ورزش و جوانان هرسیندر گفتگو با دیوانگاهاظهار داشت:  وزن کشی مسابقات لیگ برتر کشتی در روز سه شنبه 23 در کرمانشاه و در روز 4 شنبه در محل سالن شهید صیاد شیرازی این مسابقات در ساعت 5 برگزار می شود.

 

 وی افزود: در این دوره از مسابقات که با عنوان لیگ برتر کشتی ایران و برای اولین بار در هرسین برگزار می شود 5تیم در 8وزن با هم به رقابت می پردازند.

 

مدیر اداره ورزش و جوانان هرسین تصریح کرد: . تمام تدابیر امنیتی و تمام موارد و اصول میزبانی در این دوره از مسابقات جهت برگزاری و میزبانی خوب با توجه به حضور نماینده لیگ فدراسیون بکار گرفته خواهد شد .

 

محمدی در پایان ضمن تشکر از حمایت های فرماندار شهرستان در برگزاری این مسابقات خاطرنشان کرد:. از همه همشهریان عزیز خواهشمندیم با توجه به فرهنگ غنی میهمان نوازی و با توجه به سابقه میزبانی مسابقات متعدد با حضور خود در سالن مسابقه ضمن ارائه فرهنگ اصیل شهرمان و استان باتمام وجود از جوانان هیات کشتی تشویق بعمل اورده تا بتوان در مراحل میزبانیهای بعدی سنگ تمام بگذاریم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد