فرماندار هرسین در گفتگو با دیوانگاه:

شاهد پیشرفت کار و عزم جدی برای رفع مشکلات در ده بالا هستیم

سرویس: اجتماعیکد خبر: 28462|17:12 - 1396/04/31
نسخه چاپی
شاهد پیشرفت کار و عزم جدی برای رفع مشکلات در ده بالا هستیم
فرماندار هرسین در بازدید از اقدامات قرارگاه جواد الائمه (ع) در شهرستان گفت: با توجه به اینکه چندین بار است که از این محله بازدید می کنم شاهد پیشرفت کار و عزم جدی برای رفع مشکلات در ده بالا هستیم.

امیر شاه آبادی فرماندار هرسین در حاشیه  بازدید از اقدامات قرارگاه جواد الائمه (ع)در گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاظهار داشت: بر اساس تصمیمات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کل کشور به ریاست وزیر کشور یکی از کارهای مهمی که در سطح کشور قرار بود اجرایی شود این بود که محلاتی در سطح کشور که توزیع و مصرف مواد مخدر در آنجا شیوع بیشتری دارد را به عنوان مناطق پایلوت معرفی کنند و تمام فعالیت های پیشگیرانه ، عمرانی و مقابله و درمان در این مناطق با همکاری تمام ادارات و ارگان ها اجرایی شود.

 

وی افزود:  متولی این اماکن پایلوت سپاه پاسداران شد و در استان کرمانشاه هم 9 محله در سطح استان شناسایی شد که 7محله آن در مرکز استان و دو محله در هرسین و اسلام آباد در نظر گرفته شد و در هرسین هم به وجود محلات موجود دیگر ده بالا به عنوان محله پایلوت معرفی شد.

 

وزارت کشور برای این موضوع مبلغ اقلی در نظر گرفت که بیشتر توجه بر روی برنامه های فرهنگی بود اما با هماهنگی ستاد هماهنگی مواد مخدر شهرستان و به ویژه با مدیریت سپاه ناحیه هرسین به این نتیجه رسیدیم که با هماهنگی کلیه ادارات و ارگان ها و ظرفیت موجود ساماندهی ده بالا در دستور کار قرار گیرد و در حال حاضر دبیرخانه جواد الائمه به عنوان دبیر خانه بر روی این موضوع کار می کند.

 

مطالعات اولیه صورت گرفته و کارهای خوبی در دست انجام است و در شورای هماهنگی مواد مخدر شهرستان قرار بر این شد که جلسات این ستاد در داخل محله برگزار شود که امروز اولین جلسه در این رابطه بود.

 

انشاالله کارهای فرهنگی و عمرانی را با همکاری هم انجام می دهیم، با توجه به اینکه چندین بار است که از این محله بازدید می کنم شاهد پیشرفت کار و عزم جدی برای رفع مشکلات در ده بالا هستیم و در آینده هم در زمینه پیشگیری، مقابله و درمان کارهای بهتری انجام می شود.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد