نماینده مردم شهرستان هرسین در مجلس شورای اسلامی :

تصفیه خانه آب شرب هرسین ظرف4تا 6ماه دیگر راه اندازی میشود/ کریدور بازرگان به بندر امام(ره) هرسین را از بن بست خارج می کند

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 28361|11:36 - 1396/04/04
نسخه چاپی
تصفیه خانه آب شرب هرسین ظرف4تا 6ماه دیگر راه اندازی میشود/ کریدور بازرگان به بندر امام(ره) هرسین را از  بن بست خارج می کند
نماینده مردم شهرستان هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: خبر خوشی که برای مردم هرسین داریم این است که کریدور بازرگان به بندر امام(ره) که از هرسین عبور خواهد کرد می تواند شهرستان را از بن بست خارج کند و زمینه شکوفایی اقتصاد آنرا را فراهم کند.

حسن سلیمانی  نماینده مردم شهرستان هرسین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاردیوانگاهبا مهم خواندن مشکل آب شرب هرسین اظهار داشت: آب شرب هرسین یکی از دغدغه های مهم مردم شهرستان است که نیاز است مشکل آن به دو روش حفر چاه و صیانت از سراب هرسین به عنوان یک منبع اصلی جهت پشتیبانی و همچنین از طریق سیستم تصفیه خانه آب شرب هرسین، تأمین بشود.

 

 وی با بیان اینکه وضیت تأمین آب شرب هرسین با جدیت در دست پیگیری و 7میلیارد و نهصد میلیون تومان جهت اینکار تخصیص یافته است افزود: در حال حاضر سیستم تصفیه خانه اضطراری و غیر متعارف شهرستان کلنگ زنی شده است و انتظار میرود ظرف 4لغایت 6ماه آینده این پروژه به طور کامل اجرایی شود تا مردم هرسین بتوانند از آب شرب سالم بهرمند شوند.

 

نماینده مردم شهرستان هرسین در مجلس شورای اسلامی در خصوص بحث سد بابازید تصریح کرد: کار مطالعاتی سد انجام شده و اجرای این سد می تواند تا حدود زیادی آب زمین های کشاورزی پایین دست و حتی برخی از صنایع منطقه را تأمین کنند.

 

سلیمانی با اشاره به تصفیه خانه فاضلاب شهرستان تصریح کرد: متأسفانه علی رغم اینکه این تصفیه خانه پروسه ساخت طولانی را سپری کرده است انتظار میرود که مسئولین هر چه سریعتر جهت راه اندازی و وارد مدار کردن این سیستم اقدام کنند چرا که اجرای این پروژه می تواند هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ تأمین آب زمین های کشاورزی پایین دست و صنایع شهرستان مثمر ثمر باشد.

 

 وی در خصوص رسیدن خط  راه آهن به کرمانشاه و بهرمندی شهرستان هرسین از این پروژه افزود: این خط راه آهن که  یک ایستگاه آن در سرماج خواهد بود می تواند باعث رونق اقتصادی در منطقه بشود و از همه مهمتر خبر خوشی که برای مردم هرسین داریم این است که با پیگیری های صورت گرفته کریدور بازرگان به بندر امام. که از هرسین عبور خواهد کرد می تواند تا حد قابل توجهی  شهرستان را از  بنبست خارج کند و زمینه شکوفایی اقتصاد شهرستان را فراهم کند.

 

نماینده مردم شهرستان هرسین در مجلس شورای اسلامی پیگیری جهت تجهیز و ارتقاء بخش های مختلف بیمارستان شهدای هرسین را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و تصریح کرد در حال حاضر 700میلیون تومان جهت راه اندازی بخش چشم پزشکی تخصیص یافته که در صورت جذب آن و راه اندازی این بخش می توان نیاز شهروندان عزیز را در این خصوص مرتفع کرد.

 

سلیمانی در پایان از دغدغه امام جمعه ومردم و پیگیری استاندار کرمانشاه به دلیل تخصیص منابع مورد نیاز در رفع مشکل آب شرب هرسین و همچنین دکتر کریم ریاست دانشگاه علوم پزشکی و معاونین جهت رفع مشکلات بهداشتی بیمارستان هرسین و  فرماندار هرسین که همه با هم در جهت رفع مشکلات و استمرار این پیگیریها تلاش می کنند تقدیر و تشکر کرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد