فرمانده انتظامی شهرستان خبرداد:

کاهش 52 درصدي وقوع سرقت در هرسین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 28350|14:43 - 1396/04/01
نسخه چاپی
کاهش 52 درصدي وقوع سرقت در هرسین
فرمانده انتظامی شهرستان هرسین گفت: طی خرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش 52 درصدی وقوع سرقت در سطح حوزه استحفاظی بوده ایم.

سرهنگ "همتعلی شکری"در گفتگو با خبرنگار دیوانگاه،اظهار کرد: با تلاش هاي شبانه روزي ماموران در سطح کلانتري ها و پاسگاه ها، تقويت گشت‌ هاي انتظامي در مناطق مستعد جرم خيز و کنترل سارقان سابقه دار طی خرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 52 درصد کاهش وقوع سرقت داشته است.

 

وي افزود: با تلاش های انجام گرفته و ارائه هشدارهای پلیسی در سطح مجامع عمومی شاهد کاهش 100 درصدی سرقت موتورسیکلت، 80 درصدی سرقت  داخل خودرو و 66 درصدی سرقت وسایل و قطعات خودرو در خرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

 

فرمانده انتظامي شهرستان هرسین در ادامه گفت: عمده مشکلات که براي شهروندان در بحث اجتماعي و امنيتي رخ مي دهد ناشي از عدم آگاهي نسبت به مسائل روز جامعه است، از اين رو اطلاع رساني و آگاهي بخشي مستمر در حوزه اجتماعي و توصيه ها پليسي به خصوص از طريق رسانه هاي جمعي براي ارتقای سطح آموزش جامعه و کاهش جرايم نقش موثري دارد.

 

سرهنگ شکری در پایان ضمن قدرداني از تعامل و همکاري خوب مردم با پليس در اجراي مستمر و منظم طرح هاي پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز و برقراري نظم و امنيت، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بي نظمي و اختلال در نظم عمومي از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع تا در کمترين زمان ممکن نسبت به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان اقدام شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد