سومین روز جستجو برای یافتن جوان ایثارگر روستای فراش/

فرماندار هرسین : فراخوان یکصد نیروی امدادی هلال احمر از سراسر استان با تجهیزات کامل/ جسد غریق هنوز پیدا نشده است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 27739|19:43 - 1396/01/18
نسخه چاپی
فرماندار هرسین : فراخوان یکصد نیروی امدادی هلال احمر از سراسر استان با تجهیزات کامل/ جسد غریق هنوز پیدا نشده است
فرماندار هرسین از فراخوان یکصد نیروی امدادی هلال احمر از سراسر استان با تجهیزات کامل جهت جستجو و پیدا کردن جسد جوان غرق شده در روخانه گاماسیاب خبر داد.

امیر شاه آبادی فرماندار هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهضمن ابراز تأسف از وقوع این حادثه اظهار داشت: در سومین روز جستجو برای یافتن جوان ایثارگر روستای فراش تلاش ها همچنان ادامه دارد و  شخصا از ساعت 9:30 صبح امروز در محل حضور پیدا کردم.

 

وی افزود: پیرو فراخوان و هماهنگی بعمل آمده امروز تعداد یکصد نفر از نیروهای امدادی هلال احمر شهرستان های اسلام آبادغرب، صحنه، کنگاور، کرمانشاه، هرسین و بیستون به همراه تیم واکنش سریع هلال احمر استان به فرماندهی معاون امداد و نجات استان با استعداد سی خودرو و دو قایق موتوری و  تجهیزات لازم به جستجو در محل پرداختند.

 

فرماندار هرسین تصریح کرد:در این عملیات جستجو سه نفر از نیروهای امدادی به غواصی و دو قایق به چنگک انداختن برای یافتن جسد فرد غریق پرداختند که تا این لحظه نتیچه ای در بر نداشته است

 

شاه آبادی در ادامه اظهار داشت: امروز در کنار بازدید از روند اجرای عملیات نجات با خانواده  بزرگوار و داغدیده فرد غریق دیدار و برای ایشان آرزوی صبر کردیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد